Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Carnea de porc ar putea fi din nou profitabila

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Producatorii de carne de porc ar putea incepe sa obtina din nou profit dupa ce au raportat pierderi incepand cu octombrie 2007, comenteaza economistul Chris Hurt. Potrivit acestuia, pretul porcilor crescuti pentru carne va continua sa creasca in fiecare sezon, in timp ce costul cu hrana pentru acestia va continua sa scada din cauza crizei economice. Pentru anul in curs, Hurt estimeaza ca pretul in viu pe 100 de kilograme de carne de porc se va situa in jurul a 47,5 dolari, in timp ce cheltuielile cu mancarea vor scadea pana la aproximativ 45,5 dolari, rezultand astfel un profit modest.

Analistul noteaza ca, desi cererea de carne de porc a scazut ca urmare a crizei economice, iar pretul pe kilogram s-a mentinut aproape constant incepand din 2006, preturile mai mici pentru porumb si soia vor influenta profitul pe cap de animal. Pe piata americana, unde exportul catre China va scadea anul acesta pe fondul crizei economice, se va resimti o crestere a ofertei de carne de porc cu 6% in trimestrul al doilea al anului. Totusi, pretul carnii de porc in viu este asteptat sa creasca pana la 50 dolari pe 100 de kilograme de carne de porc in viu pana in luna mai, permitand producatorilor sa obtina profit inca din luna aprilie. Profiturile se vor situa in jurul valorii de 12 dolari in trimestrul al doilea, 15 dolari pentru trimestrul trei, respectiv 6 dolari pentru perioada octombrie-decembrie, arata Chris Hurt.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...