Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Carnea de porc va mentine inflatia scazuta in china

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Porcul, candva o sursa de inflatie in China, ar putea sa contribuie la scaderea presiunii preturilor in lunile care vor urma si sa ofere guvernului chinez posibilitatea de a mentine o politica monetara relaxata pana la recuperarea economiei. Conditiile monetare sunt cruciale pentru determinarea cursului inflatiei, iar cel mai important pret in China este cel al carnii de porc, acesta fiind ingredientul cheie in prepararea produselor alimentare. In 2007, din cauza unei boli care a afectat populatia porcina, China s-a confruntat cu cea mai mare inflatie din ultimul deceniu, dupa ce preturile pentru aceasta carne au crescut considerabil. Potrivit Reuters, in ultimele 11 saptamani pretul carnii de porc a crescut cu aproximativ 10%. Autoritatile estimeaza insa ca in urma masurilor luate de guvern, preturile ar trebui sa se stabilizeze, deoarece va creste numarul de animale, sustinand astfel cererea din piata.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...