Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Caroli a lansat cârnații Maestro, cu 100% ingrediente naturale

Autor: meatmilkjoi, 31 august, 2017

(Comunicat) Caroli Foods Group, liderul în preferințele consumatorilor în categoria produselor din carne procesată, a răspuns din nou prompt solicitărilor primite din partea consumatorilor, aceștia dorindu-și să poată găsi și în marile magazine internaționale produse din carne cu 100% ingrediente naturale. După cum arată amplul studiu de piață derulat la începutul acestui an de către Caroli Foods Group, 7 din 10 consumatori solicită produse naturale, fără E-uri și fără nitrit, dacă este posibil. Prin urmare, lansarea Cârnaților Maestro, sub brandul Caroli, este răspunsul prompt al companiei față de solicitările consumatorilor.

 

Caroli Foods Group este o companie pentru care preparatele din carne reprezintă nu doar o pasiune, ci și un angajament bilateral de a oferi românilor produsele de calitate pe care ei și le doresc să le achiziționeze pentru familiile lor. Credem că tocmai pentru că suntem în permanență atenți la nevoile în schimbare ale consumatorilor noștri, aceștia ne aleg produsele în fiecare zi și ne plasează în poziții de top în clasamentul preferințelor lor, fapt care ne obligă să venim mereu în fața lor cu produse de calitate.

 

După lansarea gamei de produse Caroli cu 80% carne / „cu muuultă carne” și a Salamului Semenic cu Carolimetru termic de la Caroli (un element inovator ce atrage atenția asupra păstrarii în siguranță a produselor noastre), dar și a gamei de produse Sissi cu 1,5% grăsime, lansarea cârnaților Maestro cu 100% ingrediente naturale, tot de la Caroli, este doar un pas natural în respectarea angajamentului pe care ni l-am asumat.” , declară Anamaria Băjan, Director Executiv de Marketing, PR și Business Development al Caroli Foods Group.

 

Cârnații Maestro de la Caroli sunt pregătiți cu ingrediente 100% naturale, fără E-uri, în membrană naturală (cârnați subțiri în membrană naturală de oaie, iar cârnați groși în membrană naturală de porc). Preparați după o rețetă tradițională, în a cărei elaborare au fost implicați și numeroși producători artizanali din diferite regiuni ale țării: Moldova, Ardeal, Banat și Oltenia, Cârnații Maestro de la Caroli sunt disponibili în două variante: subțiri și groși, fiecare sortiment conținând doar 100% ingrediente naturale: carne de porc, condimente naturale și țelină.

 

„Misiunea noastră este să ajutăm consumatorii să facă cele mai bune alegeri oferindu-le mijloacele necesare pentru a alege. Ne dorim ca produsele noastre să fie ușor accesibile tuturor consumatorilor, astfel că cele două sortimente de cârnați Maestro de la Caroli vor fi prezenți în toate lanțurile mari de magazine locale și internaționale, dar și în cadrul comercianților tradiționali.

 

Totodată, pentru a anunța această lansare, am pregătit consumatorilor surprize foarte plăcute, atât în media clasică, dar și în comunicarea digitală. Practic, încercăm să comunicăm printr-o campanie de comunicare integrată, într-un mod cât mai natural, acest produs nou pe piață: Cârnații Maestro de la Caroli cu 100% ingrediente naturale.”,  declară Anca Leopea, Category Marketing Manager Caroli Foods Group.

”Fomică?” lansează campania Cârnați de Crăciun, în magazinele Auchan
Autor: meatmilk  /   miercuri, 15 noiembrie 2017

(Comunicat) Grupul de firme Safir, producător de carne de pasăre refrigerată şi congelată, cu o experiență de peste 26 ani pe piața cărnii, a lansat oficial, în cadrul evenimentului Indagra Food & Carnexpo, cea mai mare expoziție specializată din sud-estul Europei, dedicată industriei cărnii, noul brand ”Fomică?”, linia de...

Top-ul vizibilității în online al mărcilor produselor lactate
Autor: meatmilk  /   vineri, 10 noiembrie 2017

Topul lunii octombrie al celor mai vizibile mărci in online si pe Facebook al marcilor de produse lactate este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.     Datele pentru brandurile din categoria lactate sunt prezentate mai jos in două tabele, pentru fiecare...