Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Caroli Food Group a fost preluat de Sigma Alimentos

Autor: meatmilkmiercuri, 6 septembrie, 2017

(Comunicat) Conform unui comunicat emis de companie, Caroli Foods Group a fost preluat integral de Sigma Alimentos din Mexic, după achiziționarea restului de 51% din acțiunile Caroli care s-au adăugat celor 49% deținute anterior prin intermediul Campofrio Food Group.

 

„Considerăm că această achiziție reprezintă o dovadă suplimentară a valorii și o confirmare a rezultatelor grupului Caroli Foods și ale brandurilor noastre pe care le-am construit împreună cu partenerii noștri de mai bine de un sfert de secol. Acesta este, de asemenea, un pas important în dezvoltarea Caroli Foods; experiența Sigma în ceea ce privește operațiunile globale și gama extinsă de produse constituie atuuri concrete în demersurile noastre de a ne dezvolta brandurile păstrând, în același timp, valorile fundamentale care fac Caroli Foods Group extraordinar”, subliniază în informarea oficială domnul Khaled El Solh, acela care va gira și pe mai departe funcția de CEO al Caroli Foods Group.

 

Sigma este unul dintre principalii jucători la nivel mondial în industria alimentară refrigerată, cu 69 de unități de producție în 18 țări, peste 44.000 de angajați și venituri de 5,7 miliarde de dolari. Portofoliul său cuprinde produse din carne semi-preparată, brânzeturi, iaurturi și alte alimente refrigerate și congelate.

 

Înființată la București în 1994, Caroli s-a extins pe numeroase segmente de piață, construindu-și un portofoliu cu mărci precum Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro și Primo. Grupul Caroli a evoluat de la o companie de familie la unul dintre cei mai mari angajatori ai industriei, cu peste 1.200 de angajați, o fabrică în Pitești și o rețea puternică de distribuție și vânzări nete de peste 100 milioane de euro în 2016 și un venit net de 88 milioane de euro.

Hai la picnic! Idei istețe de la Safir pentru o masă la iarbă verde
Autor: meatmilk  /   luni, 11 iunie 2018

(Comunicat) Ieșirea la picnic cu familia și cei mai buni prieteni este una dintre cele mai bune modalități de petrecere a timpului liber în sezonul cald. Iată ce bunătăți să pui în coș pentru următoarea ieșire la iarbă verde, rapid de pregătit și ușor de servit, pe placul tuturor.   ”Fomică?”, brandul de preparate...

Danone aduce experiența VR în magazinele Mega Image din București
Autor: meatmilk  /   joi, 31 mai 2018

(Comunicat) Danone a lansat campania promoțională ”Aruncă un ochi. Rămâi pentru experiență”, un proiect pilot derulat în lanțul de supermarketuri Mega Image din București, prin care le oferă consumatorilor experiențe VR direct în magazin.   Consumatorii pot vedea, chiar la raft, cu ajutorul realității virtuale,...