Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Caroli Foods ºi-a relocat sediul în Anchor Plaza

Autor: Meat MIlkmarți, 29 ianuarie, 2013

Producãtorul de mezeluri Caroli Foods, care a încheiat în luna iulie procesul de fuziune cu spaniolii de la Campofrio Food Group, devenind astfel primul jucãtor din industria româneascã a cãrnii, a închiriat o suprafaþã de 1.000 mp în cadrul clãdirii de birouri Anchor Plaza, amplasatã în spatele mall-ului Plaza România.

La o chirie medie de 13 euro/mp, Caroli urmeazã sã plãteascã anual în jur de 156.000 de euro turcilor de la Anchor Grup, proprietarii imobilului. Alegerea noului sediu a avut loc în urma unei analize comparative a ofertelor din mai multe clãdiri de birouri, realizate de compania de consultanþã imobiliarã Real Time.

Consultanþii Real Time au ales Anchor Plaza deoarece facilitãþile oferite de aceasta se pliazã pe cerinþele specifice activitãþii Caroli Foods. Un prim criteriu de selecþie este reprezentat de amplasamentul clãdirii de birouri în vestul capitalei – zonã în care compania a funcþionat în ultimii ani ºi, în consecinþã, proximitatea faþã de principalii parteneri de afaceri.

„Prezenþa mijloacelor de transport în comun ºi a centrului comercial asigurã confort suplimentar pentru angajaþii companiei, ceea ce a constituit un alt argument pentru decizia de relocare”, au precizat reprezentanþii companiei de consultanþã.

Piata aditivilor furajeri in crestere cu 3,5 miliarde de euro
Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 30 ianuarie 2013

Conform unui raport al Transparency Market Research, preluat de Meat & Poultry, daca in 2011 piata aditivilor destinati pentru hrana animalelor era evaluata la 13,5 miliarde dolari, in urmatorii sase ani valoarea acesteia va creste cu 4 miliarde dolari. Potrivit Transparency Market Research, in perioada 2011-2018 piata aditivilor furajeri va...

Angst a lansat noul brand reteta originala
Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 30 ianuarie 2013

De curand, Angst a lansat un nou brand de preparate din carne, Reteta Originala, cu intentia directa de a se individualiza o data in plus, prin calitatea produselor. Amintirea ospetelor de alta data i-a indemnat pe tehnologii de la Angst sa puna in valoare Reteta Originala a unora dintre cele mai cautate preparate de carne, reconstruind retete...