Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Caroli Foods Group a terminat 2015 cu afaceri de peste 90 de milioane de euro

Autor: Maria Demetriadjoi, 4 februarie, 2016

Caroli Foods Group, cel mai mare producător local de mezeluri după vânzări, a terminat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 400 mil. lei (90 mil. euro), după un plus de 15%, conform calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie.

 

„Noi vrem să creştem anul acesta peste piaţă şi ne-am propus un avans de 10%. Semnele sunt bune şi credem că putem depăşi acest target“, a declarat într-un interviu acordat ZF, Khaled El Solh, executivul de 41 de ani care conduce compania cu circa 1.200 de angajaţi.

 

În ultimii ani, businessul Caroli a evoluat an de an, iar dacă previziunea de creştere de 10% pentru acest an se va realiza, producătorul ar putea ajunge la un rulaj de 100 mil. euro, dublu în euro faţă de anul 2009, primul an de criză economică. Caroli Foods Group, care are o cotă de piaţă de 21% în volum pe mezeluri, este deţinută de familia libaneză El Solh şi grupul Campofrio şi are în portofoliu brandurile Caroli, Campofrio, Maestro şi Sissi.

Într-o piaţă în care consumul este cu 25% mai mic decât me­dia europeană şi ajunge la circa 160.000 de tone anual (vânzările din magazine), Caroli concurează cu alţi pro­du­cători locali de mezeluri precum Cris-Tim, Fox sau Elit Cugir.

 

Pe de altă parte, Profit.ro informează că, după anunțarea lansării diviziei FoodLine Logistics, Caroli va angaja circa 350 de persoane, spun reprezentanții companiei. Ideea inițiativei de distribuție internă a pornit ca o necesitate de a suplini serviciul existent pentru a acoperi cererea de pe piață din ce în ce mai mare și ca o soluție de optimizare a costurilor. (Imagine: Profit.ro)

Grupul GrECo JLT a devenit Partener al Conferinței Internaționale Meat Milk 2018
Autor: meatmilk  /   joi, 3 mai 2018

Compania GrECo JLT, un nume de referință al pieței de consultanță a riscului și al asigurărilor, a devenit Partener al conferinței Meat Milk 2018. GrECo JLT va fi reprezentată de domnul Eduard Simionescu, General Manager, acela care, în ședința generală din ziua de 10 mai va susține prezentarea cu titlul ”Gestionarea riscurilor...

SGS România a devenit Partener al Conferinței Meat Milk 2018
Autor: meatmilk  /   vineri, 27 aprilie 2018

Prestigioasa companie SGS România a devenit partener al Expo-Conferinței Internaționale Meat.Milk 2018, care se va desfășura în zilele de 10 și 11 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Compania va fi reprezentată prin Divizia sa de Agricultură și Alimentație, prin domnul Tudor Suciu-Coordonator de Afaceri, urmând să...