Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Caroli foods vrea 15% din piata de mezeluri

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Caroli Foods, unul din principalii jucatori de pe piata romaneasca de mezeluri, a lansat o campanie de comunicare, printr-o investitie de 1,3 milioane de euro in cercetare, productie si implementare, in urma careia vizeaza obtinerea unei cote de 15% din piata in care opereaza. Caroli Foods vrea 15% din piata de mezeluri, evaluata la 1 mld. euro „In prezent, Caroli Foods are 12% din piata de mezeluri, procent ce claseaza compania in primii 10 jucatori”, a declarat Adrian Nicolaescu, marketing manager Caroli Foods.

Piata de mezeluri din Romania atinge un miliard euro, iar din ea fac parte peste 250 de producatori, care ofera aproximativ 25.000 de produse de acest tip, dupa cum a spus Andrew Taylor, vicepresedinte comercial al companiei. Referitor la segmentul in care activeaza si Caroli Foods, Taylor sustine ca acesta a crescut foarte mult in Romania, in ultimii ani. „Din ultimul trimestru al anului trecut am sesizat insa o scadere”, adauga el.
Unul din obiectivele de marketing este de a creste top of mind cu 50% pana la finele lui 2009.

Perioada pe care se intinde campania nou lansata este de 1 an de zile si presupune o activare de 360 de grade, urmand ca implementarea sa fie facuta treptat pe toate mediile, TV, PR, outdoor, print, BTL. Intr-o prima faza activarea va fi directionata pe TV printr-o campanie foarte vizibila, desfasurata pe majoritatea statiilor TV, iar pe perioada verii campania se va extinde si pe celelalte medii. Pentru realizarea aceastei campanii, investitiile au fost mai intai directionate catre research, iar apoi catre productie si implementarea pe TV, outdoor si BTL.

Dezvoltarea campaniei „Caroli. Tine romanul in miscare” a inceput inca de anul trecut prin studiile in care au fost validate insight-urile despre consumatori, urmate de alegerea ideii creative si implementare. Ultimele date financiare prezentate de companie, la finalul primului semestru din 2008, indicau o cifra de afaceri de aproximativ 29 milioane euro (107 milioane lei). Potrivit reprezentantilor companiei, rezultatele financiare inregistrate de companie anul trecut vor fi prezentate la finalul primului semestru din 2009.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...