Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Caroli foods vrea 15% din piata de mezeluri

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Caroli Foods, unul din principalii jucatori de pe piata romaneasca de mezeluri, a lansat o campanie de comunicare, printr-o investitie de 1,3 milioane de euro in cercetare, productie si implementare, in urma careia vizeaza obtinerea unei cote de 15% din piata in care opereaza. Caroli Foods vrea 15% din piata de mezeluri, evaluata la 1 mld. euro „In prezent, Caroli Foods are 12% din piata de mezeluri, procent ce claseaza compania in primii 10 jucatori”, a declarat Adrian Nicolaescu, marketing manager Caroli Foods.

Piata de mezeluri din Romania atinge un miliard euro, iar din ea fac parte peste 250 de producatori, care ofera aproximativ 25.000 de produse de acest tip, dupa cum a spus Andrew Taylor, vicepresedinte comercial al companiei. Referitor la segmentul in care activeaza si Caroli Foods, Taylor sustine ca acesta a crescut foarte mult in Romania, in ultimii ani. „Din ultimul trimestru al anului trecut am sesizat insa o scadere”, adauga el.
Unul din obiectivele de marketing este de a creste top of mind cu 50% pana la finele lui 2009.

Perioada pe care se intinde campania nou lansata este de 1 an de zile si presupune o activare de 360 de grade, urmand ca implementarea sa fie facuta treptat pe toate mediile, TV, PR, outdoor, print, BTL. Intr-o prima faza activarea va fi directionata pe TV printr-o campanie foarte vizibila, desfasurata pe majoritatea statiilor TV, iar pe perioada verii campania se va extinde si pe celelalte medii. Pentru realizarea aceastei campanii, investitiile au fost mai intai directionate catre research, iar apoi catre productie si implementarea pe TV, outdoor si BTL.

Dezvoltarea campaniei „Caroli. Tine romanul in miscare” a inceput inca de anul trecut prin studiile in care au fost validate insight-urile despre consumatori, urmate de alegerea ideii creative si implementare. Ultimele date financiare prezentate de companie, la finalul primului semestru din 2008, indicau o cifra de afaceri de aproximativ 29 milioane euro (107 milioane lei). Potrivit reprezentantilor companiei, rezultatele financiare inregistrate de companie anul trecut vor fi prezentate la finalul primului semestru din 2009.

INSSE: În mai, comerțul cu ridicata a crescut cu 7,6 %
Autor: meatmilk  /   vineri, 20 iulie 2018

(Comunicat) În luna mai 2018, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), în termeni nominali, faţă de luna precedentă a crescut atât ca serie brută cu 7,6% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,1%.   Faţă de...

CTP dezvoltă facilitățile din CTPark Bucharest West
Autor: meatmilk  /   vineri, 20 iulie 2018

(Comunicat) CTP, cel mai mare dezvoltator și administrator pe termen lung de parcuri industriale și logistice premium din România și Europa Centrală și de Est, continuă să își consolideze poziția pe piața locală printr-o serie de investiții majore în dezvoltarea CTPark Bucharest West.   În prezent, parcul are cel mai...