Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Caroli foods vrea 15% din piata de mezeluri

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Caroli Foods, unul din principalii jucatori de pe piata romaneasca de mezeluri, a lansat o campanie de comunicare, printr-o investitie de 1,3 milioane de euro in cercetare, productie si implementare, in urma careia vizeaza obtinerea unei cote de 15% din piata in care opereaza. Caroli Foods vrea 15% din piata de mezeluri, evaluata la 1 mld. euro „In prezent, Caroli Foods are 12% din piata de mezeluri, procent ce claseaza compania in primii 10 jucatori”, a declarat Adrian Nicolaescu, marketing manager Caroli Foods.

Piata de mezeluri din Romania atinge un miliard euro, iar din ea fac parte peste 250 de producatori, care ofera aproximativ 25.000 de produse de acest tip, dupa cum a spus Andrew Taylor, vicepresedinte comercial al companiei. Referitor la segmentul in care activeaza si Caroli Foods, Taylor sustine ca acesta a crescut foarte mult in Romania, in ultimii ani. „Din ultimul trimestru al anului trecut am sesizat insa o scadere”, adauga el.
Unul din obiectivele de marketing este de a creste top of mind cu 50% pana la finele lui 2009.

Perioada pe care se intinde campania nou lansata este de 1 an de zile si presupune o activare de 360 de grade, urmand ca implementarea sa fie facuta treptat pe toate mediile, TV, PR, outdoor, print, BTL. Intr-o prima faza activarea va fi directionata pe TV printr-o campanie foarte vizibila, desfasurata pe majoritatea statiilor TV, iar pe perioada verii campania se va extinde si pe celelalte medii. Pentru realizarea aceastei campanii, investitiile au fost mai intai directionate catre research, iar apoi catre productie si implementarea pe TV, outdoor si BTL.

Dezvoltarea campaniei „Caroli. Tine romanul in miscare” a inceput inca de anul trecut prin studiile in care au fost validate insight-urile despre consumatori, urmate de alegerea ideii creative si implementare. Ultimele date financiare prezentate de companie, la finalul primului semestru din 2008, indicau o cifra de afaceri de aproximativ 29 milioane euro (107 milioane lei). Potrivit reprezentantilor companiei, rezultatele financiare inregistrate de companie anul trecut vor fi prezentate la finalul primului semestru din 2009.

Diversey România va participa la Meat.Milk 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

Diversey România, companie de prestigiu de pe piața românească a soluțiilor profesionale de igienă, va participa la Expo-Conferința Internațională Meat.Milk 2019, care va avea loc în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Iată cum se prezintă Diversey România, în fața partenerilor de afaceri și a...

Zimbria, de la IFE Londra, la Meat.Milk 2019!
Autor: meatmilk  /   vineri, 22 martie 2019

Probabil, cea mai prestigioasă companie românească din sectorul manufacturier de procesare a cărnii și a laptelui, Zimbria, și-a anunțat participarea ca Partener la Expo-Conferința Internațională Meat.Milk 2019, care va avea loc în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   La evenimentul care va purta...