Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Caroli foods vrea o cincime din piata mezelurilor

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa cum informeaza site-ul revistapiata.ro, cresterea sustenabila prin diversificarea portofoliului de produse si prin lansarea de produse complementare, atingerea unei cote de 20% din piata mezelurilor din Romania si prezenta in cinci tari cu produsele grupului, acestea sunt obiectivele anuntate ale Caroli Foods Group.

Pentru indeplinirea acestor obiective, compania a ales agentia Ogilvy Public Relations ca partener de comunicare, dupa ce echipa sa specializata in Digital Influence 360 a dezvoltat anul acesta platforma digitala a brandului Campofrio.

Planurile de dezvoltare a marcilor din portofoliul Caroli Foods Group sunt foarte ambitioase, insa aceasta dezvoltare nu este posibila fara un management solid al reputatiei companiei si fara o comunicare consistenta la nivel corporate.

Felul in care Ogilvy PR a abordat strategia de brand, PR si dezvoltarea site-ului campofrio.ro ne-a convins ca putem continua acest parteneriat si in domeniul comunicarii corporate, a declarat Adrian Nicolaescu, Marketing Manager Caroli Foods Group.

Caroli Foods Group a devenit liderul pietei de mezeluri proaspete din Romania odata cu preluarea operatiunilor locale ale Campofrio Food Group, liderul pietei de produse procesate din carne din Europa si un important jucator global in domeniu. In prezent, noul joint venture detine un portofoliu format din brandurile Campofrio, Caroli, Maestro, Sissi, Gourmet si Primo.

Lucrătura UE la linguriCA-CAlității
Autor: Ilie Stoian  /   vineri, 25 mai 2018

Zilele trecute, redacția noastră a primit din partea Comisiei de Agricultură a Parlamentului European Declarația în care detaliază principiile după care va fi construit noul exercițiu financiar al Uniunii Europene, pentru perioada 2021-2027.   Tema este amplă și, până la momentul adoptării noii Strategii Agricole Comune,...

GfK: Puterea de cumpărare a românilor, cea mai mare rată de creștere în 2017
Autor: meatmilk  /   joi, 24 mai 2018

(Comunicat) GfK a derulat un studiu - analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2018. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru cele 32 de țări europene analizate sunt: puterea de cumpărare, ponderea cheltuielilor populației în retail din cheltuielile totale, inflația și...