Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Caroli se orienteaza spre noi achizitii

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Caroli Foods, care isi imparte suprematia pe piata mezelurilor cu CrisTim, se uita dupa noi achizitii, pentru cresterea afacerii avand in vedere ca piata este extrem de competitiva, iar preluarile sunt singura metoda pentru a avea cresteri semnificative, informeaza Ziarul Financiar.

„Luam in considerare si o achizitie in Bulgaria, spre exemplu”, spune Khaled El Solh, 37 de ani, noul sef al Caroli Foods, care a preluat conducerea businessului in ultimele luni ale lui 2011.

Libanezii de la Caroli au mizat anterior atat pe achizitii de branduri, cat si pe preluarea de unitati de productie ale rivalilor. In urma cu noua ani ei au achizitionat brandul rival Gourmet, iar trei ani mai tarziu au achizitionat o fabrica de mezeluri din Cluj.

Pe lista de prioritati a noului numar unu de la Caroli Foods se afla si readucerea companiei pe profit dupa ce in ultimii doi ani in bilanturi s-au acumulat pierderi totale de aproape 5 milioane de euro. Caroli Foods Group, care a luat nastere in 2010 din asocierea dintre familia El Solh si spaniolii de la Campofrio, a incheiat anul trecut cu afaceri de 76 mil. euro, bugetul pe 2012 vizand un plus de 16%.
Cititi mai multe pe www.zfcorporate.ro.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Caroli se orienteaza spre noi achizitii

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Caroli Foods, care isi imparte suprematia pe piata mezelurilor cu CrisTim, se uita dupa noi achizitii, pentru cresterea afacerii avand in vedere ca piata este extrem de competitiva, iar preluarile sunt singura metoda pentru a avea cresteri semnificative, informeaza Ziarul

Financiar. „Luam in considerare si o achizitie in Bulgaria, spre exemplu”, spune Khaled El Solh, 37 de ani, noul sef al Caroli Foods, care a preluat conducerea businessului in ultimele luni ale lui 2011. Libanezii de la Caroli au mizat anterior atat pe achizitii de branduri, cat si pe preluarea de unitati de productie ale rivalilor. In urma cu noua ani, ei au achizitionat brandul rival Gourmet, iar trei ani mai tarziu au achizitionat o fabrica de mezeluri din Cluj.

Pe lista de prioritati a noului numar unu de la Caroli Foods, se afla si readucerea companiei pe profit dupa ce in ultimii doi ani in bilanturi s-au acumulat pierderi totale de aproape 5 milioane de euro. Caroli Foods Group, care a luat nastere in 2010 din asocierea dintre familia El Solh si spaniolii de la Campofrio, a incheiat anul trecut cu afaceri de 76 de milioane de euro, bugetul pe 2012 vizand un plus de 16%, informeaza zfcorporate.ro.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...