Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Carpatica te scuteste de plata evaluarii si asigurarii pentru primul an

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Potrivit unui comunicat de presa al BCC, campania se desfasoara in perioada 20 august 2012 – 28 septembrie 2012 in toate unitatii Bancii Comerciale Carpatica si se adreseaza clientilor care solicita un credit de refinantare OneSmart cu ipoteca imobiliara sau un credit Casa9 in aceasta perioada.

Astfel, pentru cererile de credit OneSmart cu ipoteca imobiliara si Casa9, depuse in perioada desfasurarii campaniei promotionale, BCC va suporta, in cazul acordarii creditului, cheltuielile cu asigurarea pentru primul an si evaluarea imobilului adus ca si garantie, inclusiv taxele si impozitele aferente.

„Procesul este foarte simplu. Clientul nu trebuie decat sa prezinte polita de asigurare insotita de dovada platii asigurarii precum si raportul de evaluare, iar in termen de maxim 5 zile de la acordarea creditului, contravaloarea acestor taxe este virata in contul lui. Venim astfel in sprijinul clientilor, scutindu-i de plata acestor taxe, oferindu-le posibilitatea de a-si canaliza toate resursele financiare spre obiectivul vizat., afirma Razvan Vlasceanu, Director Directia Marketing, Dezvoltare si Monitorizare Produse Persoane Fizice, in cadrul Bancii Comerciale Carpatica.
OneSmart este un credit de refinantare destinat persoanelor fizice care realizeaza venituri eligibile, fara niciun comision si cu o dobanda atractiva.

Creditul Casa9 este un produs destinat achizitiei de imobile (inclusiv terenuri aflate in intravilan si in circuitul civil), construirii, reabilitarii sau extinderii imobilelor, finalizarea constructiilor aflate in anumite stadii de executie. Este un credit fara comisioane si cu o dobanda avantajoasa.

Mai multe informatii despre aceasta campanie sunt disponibile pe site-ul bancii www.carpatica.ro, la sectiunea Persoane fizice > Credite.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Carpatica te scuteste de plata evaluarii si asigurarii pentru primul an

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit unui comunicat de presa al BCC, campania se desfasoara in perioada 20 august 2012 – 28 septembrie 2012 in toate unitatii Bancii Comerciale Carpatica si se adreseaza clientilor care solicita un credit de refinantare OneSmart cu ipoteca imobiliara sau un credit Casa9 in aceasta perioada.

Astfel, pentru cererile de credit OneSmart cu ipoteca imobiliara si Casa9, depuse in perioada desfasurarii campaniei promotionale, BCC va suporta, in cazul acordarii creditului, cheltuielile cu asigurarea pentru primul an si evaluarea imobilului adus ca si garantie, inclusiv taxele si impozitele aferente.

„Procesul este foarte simplu. Clientul nu trebuie decat sa prezinte polita de asigurare insotita de dovada platii asigurarii precum si raportul de evaluare, iar in termen de maxim 5 zile de la acordarea creditului, contravaloarea acestor taxe este virata in contul lui. Venim astfel in sprijinul clientilor, scutindu-i de plata acestor taxe, oferindu-le posibilitatea de a-si canaliza toate resursele financiare spre obiectivul vizat., afirma Razvan Vlasceanu, Director Directia Marketing, Dezvoltare si Monitorizare Produse Persoane Fizice, in cadrul Bancii Comerciale Carpatica.

OneSmart este un credit de refinantare destinat persoanelor fizice care realizeaza venituri eligibile, fara niciun comision si cu o dobanda atractiva.

Creditul Casa9 este un produs destinat achizitiei de imobile (inclusiv terenuri aflate in intravilan si in circuitul civil), construirii, reabilitarii sau extinderii imobilelor, finalizarea constructiilor aflate in anumite stadii de executie. Este un credit fara comisioane si cu o dobanda avantajoasa.

Mai multe informatii despre aceasta campanie sunt disponibile pe site-ul bancii www.carpatica.ro, la sectiunea Persoane fizice > Credite.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...