Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Carpatica te scuteste de plata evaluarii si asigurarii pentru primul an

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Potrivit unui comunicat de presa al BCC, campania se desfasoara in perioada 20 august 2012 – 28 septembrie 2012 in toate unitatii Bancii Comerciale Carpatica si se adreseaza clientilor care solicita un credit de refinantare OneSmart cu ipoteca imobiliara sau un credit Casa9 in aceasta perioada.

Astfel, pentru cererile de credit OneSmart cu ipoteca imobiliara si Casa9, depuse in perioada desfasurarii campaniei promotionale, BCC va suporta, in cazul acordarii creditului, cheltuielile cu asigurarea pentru primul an si evaluarea imobilului adus ca si garantie, inclusiv taxele si impozitele aferente.

„Procesul este foarte simplu. Clientul nu trebuie decat sa prezinte polita de asigurare insotita de dovada platii asigurarii precum si raportul de evaluare, iar in termen de maxim 5 zile de la acordarea creditului, contravaloarea acestor taxe este virata in contul lui. Venim astfel in sprijinul clientilor, scutindu-i de plata acestor taxe, oferindu-le posibilitatea de a-si canaliza toate resursele financiare spre obiectivul vizat., afirma Razvan Vlasceanu, Director Directia Marketing, Dezvoltare si Monitorizare Produse Persoane Fizice, in cadrul Bancii Comerciale Carpatica.
OneSmart este un credit de refinantare destinat persoanelor fizice care realizeaza venituri eligibile, fara niciun comision si cu o dobanda atractiva.

Creditul Casa9 este un produs destinat achizitiei de imobile (inclusiv terenuri aflate in intravilan si in circuitul civil), construirii, reabilitarii sau extinderii imobilelor, finalizarea constructiilor aflate in anumite stadii de executie. Este un credit fara comisioane si cu o dobanda avantajoasa.

Mai multe informatii despre aceasta campanie sunt disponibile pe site-ul bancii www.carpatica.ro, la sectiunea Persoane fizice > Credite.

Meat.Milk 2019: În ziua de 31 mai, fii prezent la Forum Retail!
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

Tendințele de globalizare ale piețelor internaționale de carne și lapte se manifestă tot mai pregnant. Puși în fața acestei noi realități, fermierii, procesatorii și retail-ul din România trebuie să își adapteze afacerile. Cum vor reuși să facă acest lucru, în condițiile în care se propune o nouă paradigmă legislativă? Cum...

Când gura bate fundul oii
Autor: Ilie Stoian  /   luni, 25 martie 2019

În luna decembrie a anului trecut, autoritățile de la București anunțau cu bucurie semnarea unui acord cu Regatul Hașemit al Iordaniei, pentru exportul către acea țară a unui număr de 100.000 de ovine.   Anunțul a avut darul să ofere o perspectivă favorabilă ciobanilor români, în condițiile în care, după cum bine...

Carpatica te scuteste de plata evaluarii si asigurarii pentru primul an

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit unui comunicat de presa al BCC, campania se desfasoara in perioada 20 august 2012 – 28 septembrie 2012 in toate unitatii Bancii Comerciale Carpatica si se adreseaza clientilor care solicita un credit de refinantare OneSmart cu ipoteca imobiliara sau un credit Casa9 in aceasta perioada.

Astfel, pentru cererile de credit OneSmart cu ipoteca imobiliara si Casa9, depuse in perioada desfasurarii campaniei promotionale, BCC va suporta, in cazul acordarii creditului, cheltuielile cu asigurarea pentru primul an si evaluarea imobilului adus ca si garantie, inclusiv taxele si impozitele aferente.

„Procesul este foarte simplu. Clientul nu trebuie decat sa prezinte polita de asigurare insotita de dovada platii asigurarii precum si raportul de evaluare, iar in termen de maxim 5 zile de la acordarea creditului, contravaloarea acestor taxe este virata in contul lui. Venim astfel in sprijinul clientilor, scutindu-i de plata acestor taxe, oferindu-le posibilitatea de a-si canaliza toate resursele financiare spre obiectivul vizat., afirma Razvan Vlasceanu, Director Directia Marketing, Dezvoltare si Monitorizare Produse Persoane Fizice, in cadrul Bancii Comerciale Carpatica.

OneSmart este un credit de refinantare destinat persoanelor fizice care realizeaza venituri eligibile, fara niciun comision si cu o dobanda atractiva.

Creditul Casa9 este un produs destinat achizitiei de imobile (inclusiv terenuri aflate in intravilan si in circuitul civil), construirii, reabilitarii sau extinderii imobilelor, finalizarea constructiilor aflate in anumite stadii de executie. Este un credit fara comisioane si cu o dobanda avantajoasa.

Mai multe informatii despre aceasta campanie sunt disponibile pe site-ul bancii www.carpatica.ro, la sectiunea Persoane fizice > Credite.

Participare internațională la evenimentul Agenți Frigorifici Naturali
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

(Comunicat) Specialiști din industria frigotehnică din țară și din străinătate sunt așteptați, în perioada 28-30 martie 2019, la București, RIN Grand Hotel, pentru a participa timp de trei zile la un important eveniment dedicat promovării folosirii agenților frigorifici naturali, recomandați în acest moment pentru protejarea...

Când prostia e dublată de răutate, copanul stă în gâtul gospodinei
Autor: Ilie Stoian  /   marți, 26 martie 2019

De câteva zile, circulă pe rețelele de socializare opiniile unei gospodine nemulțumită de calitatea ”Puiului fericit” de la Agricola Bacău. Acum, să ne fie cu iertare că am aflat cu întârziere de pseudo-scandal, dar noi, cei de la Meat.Milk suntem preocupați de alte teme din zona noastră de interes, nu de colportarea subiectelor,...

GfK: 89 % dintre români și-au pierdut încrederea în economia națională
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

GfK: Creșterea economică şi a puterii de cumpărare nu sunt suficiente pentru a obţine încrederea consumatorilor!   (Comunicat) Pe parcursul anului 2018, consumatorii nu au mai redobândit încrederea în economie pe care au avut-o în 2017.   Românii au devenit reticenţi pe fondul tensiunilor de pe piaţa monetară...

Meat.Milk 2019: În ziua de 31 mai, fii prezent la Forum Retail!
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

Tendințele de globalizare ale piețelor internaționale de carne și lapte se manifestă tot mai pregnant. Puși în fața acestei noi realități, fermierii, procesatorii și retail-ul din România trebuie să își adapteze afacerile. Cum vor reuși să facă acest lucru, în condițiile în care se propune o nouă paradigmă legislativă? Cum...

Când gura bate fundul oii
Autor: Ilie Stoian  /   luni, 25 martie 2019

În luna decembrie a anului trecut, autoritățile de la București anunțau cu bucurie semnarea unui acord cu Regatul Hașemit al Iordaniei, pentru exportul către acea țară a unui număr de 100.000 de ovine.   Anunțul a avut darul să ofere o perspectivă favorabilă ciobanilor români, în condițiile în care, după cum bine...