Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Carrefour a lansat Programul de conversie a fermierilor români la Agricultura BIO

Autor: meatmilkvineri, 15 martie, 2019

Începând din luna martie, Carrefour România inițiază cel mai amplu program integrat de susținere a fermierilor români care vor să treacă la un model de business de tip agricultură BIO/ecologică.

 

Programul reprezintă un angajament pe termen lung, deschis oricărui fermier român care dorește să fie certificat BIO, prin care Carrefour va oferi suport direct pe toată durata procesului de conversie. Scopul este acela de a crea în România un segment puternic de producători certificați BIO, care să poată oferi românilor șansa de a mânca mai bine.

 

Într-o perioadă în care siguranța alimentară, originea produsului și relațiile cu sectorul agricol au devenit toate probleme esențiale, Carrefour România continuă, după proiecte precum Cooperativa Vărăști sau Act for Food, să promoveze inițiative de dezvoltare a agriculturii pe principii sustenabile, având ca obiective principale atât oferirea de suportdirectagricultorilor români, cât și satisfacția imediată a consumatorilor.

 

“Creștem România BIO este o mișcare strategică prin care ne angajăm să promovăm potențialul extraordinar al agriculturii BIOîn România, atât în ceea ce privește numărul de producători, cât și varietatea produselor oferite, cu certificare la standarde europene și prețuri foarte bune la raft.

 

Deși s-a vorbit mult despre BIOîn ultima perioadă, pentru agricultorul român, până acum,a însemnat săîși asume singur toate riscurile, ca un salt fără plasă de siguranță. Acest program vine săîi garanteze că va avea în Carrefour un partener pentru întreg procesul, cu angajamente ferme- de la momentul în care își pregătește dosarul, la toți anii în care se află în conversie, dar nu e încăcertificat -șicontracte ferme privind comercializarea produselor după certificare.

 

În același timp, inițiativa noastră este o invitație către întreaga industrie de a ne uni eforturile pentru a susține dezvoltarea acestui segment pe termen lung”, a declarat Silviu Diaconu, Director Produse Proaspete Carrefour România.

 

Prin noul program, Carrefour oferă agricultorilor un pachet care cuprinde:

 

  • acoperirea costurilorîn vederea obținerii certificării în primul an;
  • consultanță la cerere, oferită prin parteneri specializați, pentru elaborarea dosarului;
  • contracte ferme pentru preluarea producției la prețuri competitive pentru perioada în care agricultorul nu deține certificare BIO, dar se aflăîn procesul de conversie către aceasta;
  • contract ferm de preluare a producției 2 ani după obținerea certificării;
  • schimb de experiență cu parteneri care au trecut deja prin acest proces;
  • campanii de promovare a produselor și producătorilor români BIO.

 

Producătorii care își doresc să respecte regulile impuse în agricultura ecologică, conform verificărilor făcute de organismele autorizate, pot aplica în cadrul programului atât în hipermarketurile Carrefour, cât și online, pe platforma www.crestemromaniabio.ro.

 

Ca parte a aceluiași demers strategic, Carrefour a lansat anul trecut și “Act for Food, acțiuni concrete pentru ca tu să mănânci bine”, program care asigură tranziția naturală către o alimentație sănătoasă, prin intermediulcelorpatru arii: produse BIO de la producători români sau internaționali, Mărci proprii, Filierele Calității și Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști.

 

Despre Carrefour:

 

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 358 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour & Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click & Collect” din hipermarketurile Carrefour.

 

Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din Iași, Cluj, Constanța și București posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute.

 

De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din Botoşani, Brăila, Buzău, Focşani, Galaţi, Iași, Suceava, Piatra-Neamț, Târgu Jiu şi Ploieşti pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).

 

Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.

 

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

 

În aprilie 2018, Carrefour România a lansat Filiera Calității Carne de Mânzat, continuându-și astfel misiunea și angajamentul de a le oferi clienților produse românești de calitate, proaspete și gustoase, cu gust autentic, la un preț competitiv, prin dezvoltarea de parteneriate durabile cu micii producători locali.

 

Filiera Calității Carne de Mânzat se alătură celorlalte 2 lansate de Carrefour în România, începând cu 2008, pentru morcov și cartofi, asigurând controlul calității produselor oferite, prin monitorizarea și verificarea continuă a standardelor de calitate setate împreună cu partenerii de către o echipă de experți.

Rețeaua Penny Market a încheiat anul 2018 cu 236 de magazine
Autor: meatmilk  /   luni, 7 ianuarie 2019

(Comunicat) Planul ambițios de expansiune al REWE România a continuat și în luna decembrie cu deschiderea a opt magazine Penny Market în șapte județe din România și în capitală. Rețeaua a ajuns astfel la 236 de magazine operaționale în România.   Toate cele 236 de magazine Penny Market, construite sau remodelate în...

Lidl va inaugura un nou magazin în Brașov
Autor: meatmilk  /   miercuri, 19 decembrie 2018

(Comunicat) Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea unui magazin nou în Brașov, pe data de 20 decembrie. Noua unitate este situată pe StradaSpicului, Nr. 5. Odată cu inaugurarea magazinului, se vor crea aproximativ 25 de noi locuri de muncă.   Ca parte astrategiei sale de sustenabilitate, Lidl își dezvoltă...