Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Carrefour a preluat reteaua de magazine aliment murfatlar

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Potrivit brandprivat.ro, reteaua constanteana Aliment Murfatlar a fost preluata de Carrefour printr-o tranzactie ale carei detalii nu au fost facute publice. Pana la finele anului in curs, toate cele cinci unitati Aliment Murfatlar vor fi transformate in magazine Carrefour Market.

Cel de-al doilea retailer mondial isi consolideaza astfel prezenta pe piata Constantei, devenita extrem de atractiva in ultimii ani, prin traficul mare de turisti din timpul sezonului estival dar si prin puterea de cumparare a locuitorilor sai.

Avalansa de deschideri din ultimele luni contravine parca la Constanta cu starea generala a economiei nationale. Apetitul lanturilor de retail surprinde prin numarul mare de unitati deschise sau aflate in pregatire. Practic orasul detine in prezent toate formatele moderne de retail, unele lanturi fiind prezente pe piata locala cu doua sau chiar patru magazine.

Daca 2011 a adus constantenilor patru noi magazine (Auchan, Cora, Lidl si Selgros), anul acesta surprizele sunt departe de a se fi incheiat. Pana la finele anului, pe langa rebrandingul celor cinci magazine Aliment Murfatlar, e posibil sa fie deschis si cel de-al doilea magazin Billa, in timp ce Lidl munceste de zor la finalizarea celei de-a treia locatii.

Tot un santier este si la viitorul hypermarket Cora al carui termen de dare in functiune a fost reprogamat pentru anul viitor. In imediata apropiere a Constantei, la Navodari, Kaufland se apropie si el de finalizarea unui nou hypermarket in timp ce la Mangalia vom avea in curand un nou magazin Lidl si, posibil, o noua locatie Billa.

Analiza datelor de bilant ale societatii Aliment Murfatlar nu confirma nici pe departe atractia unui retailer de talia Carrefour pentru acest gen de magazine. Dupa un varf inregistrat in 2008, cand cifra de afaceri neta a fost de 34,437,785 lei, vanzarile retelei au scazut constant de la an la an, culminand cu un minim de 22,140,012 lei la finele anului trecut.

Practic, in doar trei ani, retailerul constantean a pierdut peste 35% din cifra sa de afaceri. Un calcul simplu arata ca in 2011 cele cinci magazine Aliment Murfatlar au inregistrat vanzari medii zilnice de aproximativ 12,300 lei, adica sub 3,000 de euro pe fiecare unitate. O cifra care la prima vedere pare total neatractiva pentru un retailer de talia Carrefour. Si totusi finalizarea tranzactiei contrazice aritmetica cifrelor.

Revenirea pe profit in 2011, dupa doi ani de pierderi consecutive, pare sa nu justifice atractivitatea micutelor magazine, mai ales ca rentabilizarea s-a produs in urma unui proces continuu de disponibilizari. Vremurile in care reteaua numara 285 de angajati par sa fi apus definitiv.

Intrata in criza economica cu mai putin de 180 de salariati, societatea si-a continuat procesul de restructurare, intr-o incercare de control a costurilor, ajungand la finele anului trecut la 105 angajati. Practic, aproape 36% din personalul angajat, existent in 2004.(Mai multe, pe www.brandprivat.ro)

Tehnologia Microcat® pentru epurarea apei uzate din Industria Alimentară
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Stațiile de epurare din Industria alimentară, dar nu numai, se confruntă frecvent cu depășiri ale limitelor de deversare. Acest fapt se datorează subdimensionării, tehnologiilor învechite sau proiectării defectuoase.   Institutul Bioscience din Statele Unite ale Americii a dezvoltat o gamă de produse, pentru...

GOURMET PACK de la Karpaten Premium Angus, noua pasiune a consumatorilor
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Pentru cei pasionați de specialități culinare, a căror gusturi rafinate îi poartă mereu într-o călătorie printre ingrediente de calitate care stau la baza unui meniu pe măsură, Karpaten Premium Angus lansează pachetul GOURMET PACK!   În lumea gourmet nimic nu este întâmplător! Fiecare ingredient, fiecare aromă...

Carrefour a preluat reteaua de magazine aliment murfatlar

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit brandprivat.ro, reteaua constanteana Aliment Murfatlar a fost preluata de Carrefour printr-o tranzactie ale carei detalii nu au fost facute publice. Pana la finele anului in curs, toate cele cinci unitati Aliment Murfatlar vor fi transformate in magazine Carrefour Market.

Cel de-al doilea retailer mondial isi consolideaza astfel prezenta pe piata Constantei, devenita extrem de atractiva in ultimii ani, prin traficul mare de turisti din timpul sezonului estival dar si prin puterea de cumparare a locuitorilor sai.

Avalansa de deschideri din ultimele luni contravine parca la Constanta cu starea generala a economiei nationale. Apetitul lanturilor de retail surprinde prin numarul mare de unitati deschise sau aflate in pregatire. Practic orasul detine in prezent toate formatele moderne de retail, unele lanturi fiind prezente pe piata locala cu doua sau chiar patru magazine.

Daca 2011 a adus constantenilor patru noi magazine (Auchan, Cora, Lidl si Selgros), anul acesta surprizele sunt departe de a se fi incheiat. Pana la finele anului, pe langa rebrandingul celor cinci magazine Aliment Murfatlar, e posibil sa fie deschis si cel de-al doilea magazin Billa, in timp ce Lidl munceste de zor la finalizarea celei de-a treia locatii.
Tot un santier este si la viitorul hypermarket Cora al carui termen de dare in functiune a fost reprogamat pentru anul viitor.

In imediata apropiere a Constantei, la Navodari, Kaufland se apropie si el de finalizarea unui nou hypermarket in timp ce la Mangalia vom avea in curand un nou magazin Lidl si, posibil, o noua locatie Billa.

Analiza datelor de bilant ale societatii Aliment Murfatlar nu confirma nici pe departe atractia unui retailer de talia Carrefour pentru acest gen de magazine. Dupa un varf inregistrat in 2008, cand cifra de afaceri neta a fost de 34,437,785 lei, vanzarile retelei au scazut constant de la an la an, culminand cu un minim de 22,140,012 lei la finele anului trecut. Practic, in doar trei ani, retailerul constantean a pierdut peste 35% din cifra sa de afaceri.

Un calcul simplu arata ca in 2011 cele cinci magazine Aliment Murfatlar au inregistrat vanzari medii zilnice de aproximativ 12,300 lei, adica sub 3,000 de euro pe fiecare unitate. O cifra care la prima vedere pare total neatractiva pentru un retailer de talia Carrefour. Si totusi finalizarea tranzactiei contrazice aritmetica cifrelor.

Revenirea pe profit in 2011, dupa doi ani de pierderi consecutive, pare sa nu justifice atractivitatea micutelor magazine, mai ales ca rentabilizarea s-a produs in urma unui proces continuu de disponibilizari. Vremurile in care reteaua numara 285 de angajati par sa fi apus definitiv.

Intrata in criza economica cu mai putin de 180 de salariati, societatea si-a continuat procesul de restructurare, intr-o incercare de control a costurilor, ajungand la finele anului trecut la 105 angajati. Practic, aproape 36% din personalul angajat, existent in 2004, a fost concediat.(Mai multe, pe www.brandprivat.ro)

ANSVSA: PPA, confirmată la porcii dintr-o gospodărie din Ieud-Maramureș
Autor: meatmilk  /   marți, 23 octombrie 2018

(Comunicat) În cursul zilei de 22.10.2018, Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (DSVSA) Maramureș a fost notificată de existența unei suspiciuni de Pestă Porcină Africană (PPA) la porcii dintr-o gospodărie din localitatea Ieud, județul Maramureș.   În cursul aceleiași zile specialiștii DSVSA...

Indagra 2018 anunță mari premiere
Autor: meatmilk  /   luni, 22 octombrie 2018

(Comunicat) Toamna anului 2018 vine cu o premieră la ROMEXPO: vom avea primele ediții ale târgurilor INDAGRA și  INDAGRA FOOD desfășurate inclusiv în noile Pavilioane B1 și B2.   Suntem mândri să anunțăm că pavilioanele B1 și B2 au fost deja ocupate integral. În B1 se va desfășura INDAGRA FOOD, iar în B2 se va...

APIA: Acordarea plăților în avans este plină desfășurare
Autor: meatmilk  /   luni, 22 octombrie 2018

(Comunicat) Agenția de Plăți şi Intervenție pentru Agricultură (APIA) informează că până la data de 17.10.2018, au fost plătiți 191.799 fermieri, în cadrul campaniei de plăți în avans pentru anul 2018, suma autorizată la plată fiind în valoare de 51.180.962,95 euro.   Reamintim că APIA a demarat acordarea...

Tehnologia Microcat® pentru epurarea apei uzate din Industria Alimentară
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Stațiile de epurare din Industria alimentară, dar nu numai, se confruntă frecvent cu depășiri ale limitelor de deversare. Acest fapt se datorează subdimensionării, tehnologiilor învechite sau proiectării defectuoase.   Institutul Bioscience din Statele Unite ale Americii a dezvoltat o gamă de produse, pentru...

GOURMET PACK de la Karpaten Premium Angus, noua pasiune a consumatorilor
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Pentru cei pasionați de specialități culinare, a căror gusturi rafinate îi poartă mereu într-o călătorie printre ingrediente de calitate care stau la baza unui meniu pe măsură, Karpaten Premium Angus lansează pachetul GOURMET PACK!   În lumea gourmet nimic nu este întâmplător! Fiecare ingredient, fiecare aromă...