Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Carrefour a preluat reteaua de magazine aliment murfatlar

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Potrivit brandprivat.ro, reteaua constanteana Aliment Murfatlar a fost preluata de Carrefour printr-o tranzactie ale carei detalii nu au fost facute publice. Pana la finele anului in curs, toate cele cinci unitati Aliment Murfatlar vor fi transformate in magazine Carrefour Market.

Cel de-al doilea retailer mondial isi consolideaza astfel prezenta pe piata Constantei, devenita extrem de atractiva in ultimii ani, prin traficul mare de turisti din timpul sezonului estival dar si prin puterea de cumparare a locuitorilor sai.

Avalansa de deschideri din ultimele luni contravine parca la Constanta cu starea generala a economiei nationale. Apetitul lanturilor de retail surprinde prin numarul mare de unitati deschise sau aflate in pregatire. Practic orasul detine in prezent toate formatele moderne de retail, unele lanturi fiind prezente pe piata locala cu doua sau chiar patru magazine.

Daca 2011 a adus constantenilor patru noi magazine (Auchan, Cora, Lidl si Selgros), anul acesta surprizele sunt departe de a se fi incheiat. Pana la finele anului, pe langa rebrandingul celor cinci magazine Aliment Murfatlar, e posibil sa fie deschis si cel de-al doilea magazin Billa, in timp ce Lidl munceste de zor la finalizarea celei de-a treia locatii.

Tot un santier este si la viitorul hypermarket Cora al carui termen de dare in functiune a fost reprogamat pentru anul viitor. In imediata apropiere a Constantei, la Navodari, Kaufland se apropie si el de finalizarea unui nou hypermarket in timp ce la Mangalia vom avea in curand un nou magazin Lidl si, posibil, o noua locatie Billa.

Analiza datelor de bilant ale societatii Aliment Murfatlar nu confirma nici pe departe atractia unui retailer de talia Carrefour pentru acest gen de magazine. Dupa un varf inregistrat in 2008, cand cifra de afaceri neta a fost de 34,437,785 lei, vanzarile retelei au scazut constant de la an la an, culminand cu un minim de 22,140,012 lei la finele anului trecut.

Practic, in doar trei ani, retailerul constantean a pierdut peste 35% din cifra sa de afaceri. Un calcul simplu arata ca in 2011 cele cinci magazine Aliment Murfatlar au inregistrat vanzari medii zilnice de aproximativ 12,300 lei, adica sub 3,000 de euro pe fiecare unitate. O cifra care la prima vedere pare total neatractiva pentru un retailer de talia Carrefour. Si totusi finalizarea tranzactiei contrazice aritmetica cifrelor.

Revenirea pe profit in 2011, dupa doi ani de pierderi consecutive, pare sa nu justifice atractivitatea micutelor magazine, mai ales ca rentabilizarea s-a produs in urma unui proces continuu de disponibilizari. Vremurile in care reteaua numara 285 de angajati par sa fi apus definitiv.

Intrata in criza economica cu mai putin de 180 de salariati, societatea si-a continuat procesul de restructurare, intr-o incercare de control a costurilor, ajungand la finele anului trecut la 105 angajati. Practic, aproape 36% din personalul angajat, existent in 2004.(Mai multe, pe www.brandprivat.ro)

Soluții digitale pentru productivitate sporită și profit ridicat în fermă
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) Evoluția rapidă a domeniului IT și influența existenței Internetului se fac simțite în toate domeniile, inclusiv în agricultură. Fermierii din întreaga lume adoptă cu rapiditate noile tehnologii, astfel încât să își îndeplinească menirea cât mai ușor și să producă tot mai multă hrană pentru o populație...

C.E.: Rolul cheie pe care vânătorii trebuie să îl joace în împiedicarea evoluției PPA
Autor: meatmilk  /   joi, 2 august 2018

(Comunicat) Sectorul cărnii de porc este unul dintre cele mai semnificative sectoare agricole din UE. Acesta reprezintă 8,5% din producția totală a industriei agricole din UE, cea mai mare, în comparație cu alte sectoare de carne. Carnea de porc reprezintă 50% din producția totală de carne din UE. Carnea de porc este cea mai exportată...

Carrefour a preluat reteaua de magazine aliment murfatlar

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit brandprivat.ro, reteaua constanteana Aliment Murfatlar a fost preluata de Carrefour printr-o tranzactie ale carei detalii nu au fost facute publice. Pana la finele anului in curs, toate cele cinci unitati Aliment Murfatlar vor fi transformate in magazine Carrefour Market.

Cel de-al doilea retailer mondial isi consolideaza astfel prezenta pe piata Constantei, devenita extrem de atractiva in ultimii ani, prin traficul mare de turisti din timpul sezonului estival dar si prin puterea de cumparare a locuitorilor sai.

Avalansa de deschideri din ultimele luni contravine parca la Constanta cu starea generala a economiei nationale. Apetitul lanturilor de retail surprinde prin numarul mare de unitati deschise sau aflate in pregatire. Practic orasul detine in prezent toate formatele moderne de retail, unele lanturi fiind prezente pe piata locala cu doua sau chiar patru magazine.

Daca 2011 a adus constantenilor patru noi magazine (Auchan, Cora, Lidl si Selgros), anul acesta surprizele sunt departe de a se fi incheiat. Pana la finele anului, pe langa rebrandingul celor cinci magazine Aliment Murfatlar, e posibil sa fie deschis si cel de-al doilea magazin Billa, in timp ce Lidl munceste de zor la finalizarea celei de-a treia locatii.
Tot un santier este si la viitorul hypermarket Cora al carui termen de dare in functiune a fost reprogamat pentru anul viitor.

In imediata apropiere a Constantei, la Navodari, Kaufland se apropie si el de finalizarea unui nou hypermarket in timp ce la Mangalia vom avea in curand un nou magazin Lidl si, posibil, o noua locatie Billa.

Analiza datelor de bilant ale societatii Aliment Murfatlar nu confirma nici pe departe atractia unui retailer de talia Carrefour pentru acest gen de magazine. Dupa un varf inregistrat in 2008, cand cifra de afaceri neta a fost de 34,437,785 lei, vanzarile retelei au scazut constant de la an la an, culminand cu un minim de 22,140,012 lei la finele anului trecut. Practic, in doar trei ani, retailerul constantean a pierdut peste 35% din cifra sa de afaceri.

Un calcul simplu arata ca in 2011 cele cinci magazine Aliment Murfatlar au inregistrat vanzari medii zilnice de aproximativ 12,300 lei, adica sub 3,000 de euro pe fiecare unitate. O cifra care la prima vedere pare total neatractiva pentru un retailer de talia Carrefour. Si totusi finalizarea tranzactiei contrazice aritmetica cifrelor.

Revenirea pe profit in 2011, dupa doi ani de pierderi consecutive, pare sa nu justifice atractivitatea micutelor magazine, mai ales ca rentabilizarea s-a produs in urma unui proces continuu de disponibilizari. Vremurile in care reteaua numara 285 de angajati par sa fi apus definitiv.

Intrata in criza economica cu mai putin de 180 de salariati, societatea si-a continuat procesul de restructurare, intr-o incercare de control a costurilor, ajungand la finele anului trecut la 105 angajati. Practic, aproape 36% din personalul angajat, existent in 2004, a fost concediat.(Mai multe, pe www.brandprivat.ro)

ANSVSA: Situația la zi a evoluției Pestei Porcine Africane
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) De la data confirmării prezenței Pestei Porcine Africane (PPA) în țara noastră, pentru prima oară, în 31 iulie 2017, în județul Satu-Mare, se constată că în zona de N-V a României boala evoluează lent, chiar staţionar, confirmându-se în 14 localităţi din judeţele Satu-Mare, Sălaj şi Bihor. Au fost afectaţi 13...

Suplimentarea cu proteine by-pass a dietei bovinelor de lapte
Autor: Nora Marin  /   vineri, 3 august 2018

Îmbunătățirea producției de lapte este un instrument important de creștere a calității vieții, în special pentru persoanele din mediul rural. Cum, în România există numeroase exploatații comerciale de dimensiuni mici sau medii, am găsit util ca, de această dată, să facem referire la recomandările FAO privind îmbunătățirea...

Valorificarea superioară a sângelui animalelor abatorizate
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 3 august 2018

Abatoarele, precum și companiile de prelucrarea a cărnii generează o cantitate semnificativă de subproduse solide și lichide. La rândul lor, angrosistii și comercianții cu amănuntul produc cantități mari de subproduse. Deci, milioane de tone de deșeuri sunt produse în fiecare zi iar problema este eliminarea lor. Dar eliminarea...

Soluții digitale pentru productivitate sporită și profit ridicat în fermă
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) Evoluția rapidă a domeniului IT și influența existenței Internetului se fac simțite în toate domeniile, inclusiv în agricultură. Fermierii din întreaga lume adoptă cu rapiditate noile tehnologii, astfel încât să își îndeplinească menirea cât mai ușor și să producă tot mai multă hrană pentru o populație...

C.E.: Rolul cheie pe care vânătorii trebuie să îl joace în împiedicarea evoluției PPA
Autor: meatmilk  /   joi, 2 august 2018

(Comunicat) Sectorul cărnii de porc este unul dintre cele mai semnificative sectoare agricole din UE. Acesta reprezintă 8,5% din producția totală a industriei agricole din UE, cea mai mare, în comparație cu alte sectoare de carne. Carnea de porc reprezintă 50% din producția totală de carne din UE. Carnea de porc este cea mai exportată...