Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Carrefour deschide al patrulea supermarket din bucuresti, in ghencea

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Retailerul francez Carrefour deschide vineri, 25 iunie, al patrulea supermarket din Bucuresti, in zona Ghencea, cu o suprafata de 1.200 metri patrati si 10 case de marcat, a anuntat joi grupul.

Supermarketul este situat pe soseaua Ghencea, in cadrul centrului comercial Home&Design Mall. Carrefour Market Ghencea ofera o gama de aproximativ 8.400 de produse, dintre care 1.000 articole marca proprie Carrefour.

Nemtii de la Metro deschid cel putin un nou Metro Punct pana la sfarsitul anului
Retailerul german Metro Cash&Carry, cel mai mare jucator din comertul romanesc, cu investitii de peste 1 miliard de euro pe piata locala, vizeaza deschiderea a cel putin unui Metro Punct, un format de un magazin mai mic, destinat clientilor revanzatori.

„Vrem sa deschidem cel putin un nou magazin Metro Punct, dar inca suntem in perioada de tatonari, de gasire a unei locatii, a unui teren”, au declarat oficialii companiei. Deschiderea unitatii va avea loc pana la finalul anului.

Acestia au adaugat ca noul magazin va avea dimensiuni similare cu cel lansat deja in aprilie anul acesta, la Satu Mare. Este vorba despre un magazin de 2.000 de metri patrati, suprafata de patru ori mai mica comparativ cu cea a unui magazin Metro Cash&Carry standard. Magazinul de la Satu Mare a presupus o investitie de un milion de euro si are in oferta 3.000 de produse alimentare si nealimentare.

Lucrătura UE la linguriCA-CAlității
Autor: Ilie Stoian  /   vineri, 25 mai 2018

Zilele trecute, redacția noastră a primit din partea Comisiei de Agricultură a Parlamentului European Declarația în care detaliază principiile după care va fi construit noul exercițiu financiar al Uniunii Europene, pentru perioada 2021-2027.   Tema este amplă și, până la momentul adoptării noii Strategii Agricole Comune,...

GfK: Puterea de cumpărare a românilor, cea mai mare rată de creștere în 2017
Autor: meatmilk  /   joi, 24 mai 2018

(Comunicat) GfK a derulat un studiu - analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2018. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru cele 32 de țări europene analizate sunt: puterea de cumpărare, ponderea cheltuielilor populației în retail din cheltuielile totale, inflația și...