Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Carrefour deschide încă un magazin în București

Autor: Meat MIlkjoi, 4 septembrie, 2014

(Mediafax) Carrefour România deschide azi un nou hipermarket în Bucureşti, în parcul comercial Vulcan Value Centre din cartierul Rahova, inaugurând astfel al nouălea magazin din Capitală şi al 26-lea la nivel naţional.

Magazinul are o suprafaţă de vânzare de 7.500 de metri pătraţi, 2.000 de locuri de parcare şi are ataşată o galerie comercială de 2.500 metri pătraţi. Carrefour Vulcan are 320 de angajaţi şi va comercializa aproximativ 50.000 de produse.

Parcul comercial Vulcan Value Centre din sud-vestul Bucureştiului a fost dezvoltat de fondul sud-african de investiţii NEPI, după o investiţie de 47 milioane euro, şi are o suprafaţă construită de 25.750 metri pătraţi, dintre care aproximativ 25.000 metri pătraţi de spaţii comerciale.

Centrul are ca ancore hipermarketul Carrefour şi magazine de fashion precum H&M, C&A, Domo, Takko şi Deichmann. Potrivit NEPI, conceptul Value Centre se adresează unui public cu venituri medii, care va găsi toate produsele de care are nevoie într-o singură destinaţie, fiind primul proiect de acest fel din Bucureşti.

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...