Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Carrefour România a deschis un nou magazin în ParkLake Mall-București

Autor: Maria Demetriadjoi, 1 septembrie, 2016

Carrefour România a deschis cel de-al 11-lea hypermarket din București, în centrul comercial ParkLake, bifând totodată și inaugurarea unui nou concept de magazin care mizează pe modernitate, dar și pe crearea de spectacol in-store.

 

Noul format de hypermarket este o noutate pentru piața locală și nu va fi doar un test, cel de-al doilea hypermarket în acest format urmând să fie inaugurat în această toamnă, tot în Capitală, în centrul comercial Veranda.

”Odată cu deschiderea acestui magazin, Carrefour România propune un nou concept de hypermarket și oferă o nouă dimensiune cumpărăturilor, într-un spațiu unic. Designul magazinului este deosebit, cu accent pe confortul la cumpărături și intregrat în conceptul centrul comercial, axat pe elemente din natură”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.

 

Noul concept dezvoltat de retailerul francez a fost gândit astfel încât să răspundă tuturor nevoilor clienților, tocmai de aceea schimbările se reflectă atât la nivel de design, cât și la nivel de sortimentație. Astfel, conceptul integrează ideea de piață, punând în valoarea mai bine categorii ca legume și fructe, pește și fructe de mare, carne proaspătă, dar și produse de patiserie.

 

Totodată zona de produse vestimentare a fost complet regândită, spațiul dedicat acestei categorii de produse fiind mult mai extins decât în celelalte magazine și s-a pus accentul pe teatralizare prin montarea vitrinelor cu manechine chiar în spatele caselor de marcat, dar și prin posibilitatea de a realiza in-store prezentărilor noilor colecții.

 

De asemenea, fiecare categorie este personalizată atât prin modalitatea de așezare la raft a produselor – acestea fiind mai bine evidențiate, cât și prin mobilierul și materialele folosite, una dintre categoriile una sortimentația a fost extinsă fiind cea a produselor bio și a produselor internaționale.

 

”Am plasat raioanele de produse internaționale și BIO și  în apropiere de zona de produse fresh. De asemenea, spre deosebire de celelalte magazine, am grupat în această zonă atât produsele ambalate, cât și produsele congelate. Intenționăm să organizăm cât mai multe degustări, ca să obișnuim clienții cu aceste produse”, a precizat Gabriel Câmpean, Director de magazin.

 

De asemenea, prin noul concept retailerul a încercat să diminueze impactul asupra mediului, magazinul fiind dotat cu vitrine frigorifice și becuri cu consum redus de energie.

Wave Division a lansat tehnologia de detecție facială a consumatorilor
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 martie 2018

Petrivit unei prezentări publicată pe site-ul agenției, Wave Division a lansat un nou serviciu care analizează comportamentul cumpărătorului când acesta se află în fața unui raft sau a unui mesaj publicitar, pentru o înțelegere mult mai profundă a modului în care consumatorii interacționează cu brandurile în magazine,...

1000 de elevi din București vor învăța despre alimentația sănătoasă
Autor: meatmilk  /   miercuri, 7 martie 2018

(Comunicat) Pentru al șaselea an consecutiv, Selgros Cash&Carry România, împreună cu Chef Cezar Munteanu,derulează programul „Sănătatea începe din farfurie”, prin care aduce educația gastronomică în școli și urmărește să promoveze obiceiuri de mâncat sănătoase în rândul copiilor.   Pe 5 martie, Chef Cezar...