Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Carrefour România testează sistemul biometric de plată

Autor: Mircea Demetermiercuri, 13 martie, 2019

Potrivit unei informări a retailerului francez, Carrefour România a anunțat că testează un nou sistem de plăți biometrice în supermarketul Skanska din București.

 

Sistemul de plăți a fost instalat la contoarele de check-out convenționale și self-service, în luna februarie a acestui an. Proiectul face parte din obiectivele de transformare digitale ale comerciantului cu amănuntul.

 

Mai mult decât atât, Carrefour România și-a consolidat parteneriatul strategic cu Google, pentru a explora noi căi de dezvoltare a serviciilor sale de e-commerce.

 

În acest sens, a lansat programul Carrefour Techdays, pentru a instrui aproximativ 300 de angajați pentru a oferi servicii online mai bune.

 

De asemenea, retailerul și-a redesenat portalul digital – Carrefour.ro – în colaborare cu Tremend Software Consulting.

Rețeaua Penny Market a încheiat anul 2018 cu 236 de magazine
Autor: meatmilk  /   luni, 7 ianuarie 2019

(Comunicat) Planul ambițios de expansiune al REWE România a continuat și în luna decembrie cu deschiderea a opt magazine Penny Market în șapte județe din România și în capitală. Rețeaua a ajuns astfel la 236 de magazine operaționale în România.   Toate cele 236 de magazine Penny Market, construite sau remodelate în...

Lidl va inaugura un nou magazin în Brașov
Autor: meatmilk  /   miercuri, 19 decembrie 2018

(Comunicat) Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea unui magazin nou în Brașov, pe data de 20 decembrie. Noua unitate este situată pe StradaSpicului, Nr. 5. Odată cu inaugurarea magazinului, se vor crea aproximativ 25 de noi locuri de muncă.   Ca parte astrategiei sale de sustenabilitate, Lidl își dezvoltă...