Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Carrefour România testează sistemul biometric de plată

Autor: Mircea Demetermiercuri, 13 martie, 2019

Potrivit unei informări a retailerului francez, Carrefour România a anunțat că testează un nou sistem de plăți biometrice în supermarketul Skanska din București.

 

Sistemul de plăți a fost instalat la contoarele de check-out convenționale și self-service, în luna februarie a acestui an. Proiectul face parte din obiectivele de transformare digitale ale comerciantului cu amănuntul.

 

Mai mult decât atât, Carrefour România și-a consolidat parteneriatul strategic cu Google, pentru a explora noi căi de dezvoltare a serviciilor sale de e-commerce.

 

În acest sens, a lansat programul Carrefour Techdays, pentru a instrui aproximativ 300 de angajați pentru a oferi servicii online mai bune.

 

De asemenea, retailerul și-a redesenat portalul digital – Carrefour.ro – în colaborare cu Tremend Software Consulting.

PENNY și World Vision oferă încă 100 de burse și stagii elevilor din mediul rural
Autor: meatmilk  /   joi, 1 august 2019

(Comunicat) PENNY Market vine în sprijinul a 100 de elevi de la sate și le oferă burse și stagii de practică în cadrul magazinelor, cu oportunitatea de angajare ulterioară. Pe parcursul perioadei de practică, transportul și masa pentru cei 100 de elevi sunt acoperite de companie.   Cei 100 de elevi susținuți de PENNY Market...

Carrefour a sărbătorit Ziua Diversității
Autor: meatmilk  /   miercuri, 3 iulie 2019

(Comunicat) Carrefour a sărbătorit Ziua Diversității în toate magazinele din țară și din străinătate, prin activități interactive și recreative. Carrefour celebrează anual diversitatea oamenilor și oferă șanse egale tuturor angajaților săi, indiferent de naționalitate, etnie, sex, orientare sexuală sau...