Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Carrefour susține producătorii români de alimente

Autor: Ilie Stoianvineri, 20 septembrie, 2013

Carrefour Romania a lansat ieri un catalog special, intitulat „Sustine producatorii romani !”, prin care isi incurajeaza clientii sa cumpere si sa consume produse romanesti. In magazinele Carrefour initiativa se concretizeaza in amenajarea unor zone destinate produselor romanesti, marcate vizibil, cu tricolorul romanesc.

Retailerul de origine franceza a lansat la inceputul acestui an o campanie de promovare a prodicatorilor si produselor autohtone, intitulata „Carrefour sustine producatorii romani”, informează Revista Piața.

Intr-un comunicat de presa, Carrefour Romania mentioneaza ca dezvoltarea parteneriatelor cu producatorii locali reprezinta „axa principala a strategiei Carrefour”, retailerul cautand continuu noi cai de sprijinire a economiei locale in conditiile satisfacerii nevoilor si preferintelor clientilor. „O actiune importanta pentru a sustine economia din Romania este colaborarea cu producatorii romani. La ora actuala avem aproximativ 1.500 de furnizori cu care colaboram.

Rezultatul este dezvoltarea economiei regiunii respective, se creaza locuri de munca, putem oferi preturi mai bune avand in vedere lipsa intermediarilor si scurtarea distantelor de transport a produselor. Un alt beneficiu se trage din faptul ca, netraversand intreaga Europa cu transporturi de produse, colaborarea cu producatorii locali reprezinta si un factor de poluare in minus. Importam doar in momentul in care nu gasim in Romania cantitatea necesara de produse, deoarece consumatorul doreste sa gaseasca pe toata durata anului fructe si legume in magazine si nu numai cand acestea sunt in sezon.

O alta actiune foarte importanta pentru dezvoltarea economiei romanesti si la care contribuie Carrefour este dezvoltarea Marcilor Proprii in Romania. (Mai multe, pe www.revista-piata.ro)

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...