Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Carrefour vrea 12 magazine în București

Autor: Meat MIlkluni, 22 septembrie, 2014

Pe fondul cresterii concurentei intre operatorii de hypermarketuri prezenti in Capitala, Carrefour Romania anunta semnarea unui contract de inchiriere, cu dezvoltatorii centrului comercial ParkLake din cartierul Titan din Bucuresti, pentru achizitia unui spatiu de 12.000 mp unde va deschide, in 2016, un hypermarket, a anuntat compania, informeaza Progresiv.

Centrul comercial ParkLake, situat in vecinatatea Parcului Alexandru Ioan Cuza  (IOR) din Titan, va avea in total 70.000 m2 de spatiu total inchiriabil cu 200 de magazine. Investitia totala in centrul comercial dezvoltat de de Sonae Sierra si Caelum Development are o valoare totala de 180 milioane euro.

Pentru retailerul francez, magazinul din centrul comercial ParkLake este al treilea proiect anuntat intr-un centru comercial din Capitala alaturi de proiectul Mega Mall dezvoltat de NEPI pe fosta platforma Electroaparataj si de centrul Veranda, dezvoltat de Prodplast in spatele Pietei Obor. Hypermarketul de la Electroaparataj va fi deschis, cel mai probabil anul viitor, iar cel de la Obor in 2016. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...