Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cate 200 de controale lunare in marea britanie

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Food Standards Agency din Marea Britanie a anuntat ca, de acum incolo, in fiecare luna va organiza peste 200 de controale la cele 1260 de abatoare existente in Regat.

Tim Smith, CEO al institutiei, a declarat pentru MeatProcess ca actiunile nu se vor limita doar la atat. A fost pus la punct un program pe baza caruia rapoartele de control vor fi date publicitatii intergal.

Consumatorii, publicul larg, sunt indreptatiti sa cunoasca absolut toate datele privind activittatea abatoarelor si a procesatorilor din industria alimentara, in general.

Acest aceasta decizie am luat-o in numele totalei transparente, dar credec ca este benefica si pentru producatorii care vor deveni mai responsabili.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...