Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Ce spun competitorii despre fuziunea caroli – campofrio

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Managerii celor mai mari companii din industria mezelurilori, citati de Ziarul Financiar, sustin ca fuziunea dintre Caroli Foods Group si Campofrio Foods Group – proprietarul Tabco-Campofrio -, este atipica pentru piata de aproape un miliard de euro, dominata de afaceri de familie romanesti.

„Este o exceptie de la regula. Niciodata nu a mai avut loc o fuziune intre primii cinci-sapte jucatori din industria mezelurilor”, sustine Radu Timis, presedintele si proprietarul producatorului CrisTim, grup cu afaceri de peste 90 de milioane de euro doar din businessul de mezeluri. Opinia sa este sustinuta si de Daniel Dumitrescu, directorul de marketing al Aldis Calarasi – unul dintre principalii producatori locali de mezeluri, dar si de Sorin Minea, actionarul si presedintele Angst, producator cu afaceri de 62 mil. euro in 2008. „In industria mezelurilor din Romania se lucreaza individual. Companiile romanesti vor dori mai degraba sa vanda, decat sa fuzioneze”, a afirmat Minea.

Producatorul de mezeluri Caroli Foods, afacerea familiei libaneze El Sohl, si gigantul european Campofrio Food Group, proprietarul producatorului local de mezeluri Tabco-Campofrio, au semnat recent acordul de fuziune a operatiunilor celor doua companii prin intermediul unui joint venture in care Caroli va detine pachetul majoritar. Reprezentantii Caroli Foods Group, compania nou formata, au declarat ca aceasta va avea o cota de piata de 16% si afaceri de circa 120 de milioane de euro.

Parmalat va cumpăra Kraft Heinz Cheese-Canada, pentru 1,62 miliarde de dolari
Autor: meatmilk  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

Grupul Parmalat face investiții semnificative în producția canadiană de lactate, prin achiziționarea diviziei de brânzeturi Kraft Heinz Canada, inclusiv a mărcilor Cracker Barrel, P'tit Quebec și aMOOza.   Parmalat, controlat de Lactalis-Franța, a anunțat că va adăuga mai multe branduri noi în portofoliul său, odată cu...

Drupa 2020: Tendințe în tehnologia imprimării ambalajelor
Autor: Ilie Stoian  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

AIPIA (Asociația Industriei de Ambalaje Active & Inteligente), colaborează intens cu organizatorii târgului cu Drupa 2020, pentru a prezenta ultimele tendințe și tehnologii Active & Intelligent Packaging.   În acest sens, Eef de Ferrante, CEO al AIPIA, a vorbit în cadrul Congresului Mondial al Asociației, care s-a...