Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cec bank lanseaza creditul aippimm start – 2012

Autor: marți, 5 februarie, 2013

CEC Bank a incheiat cu Agentia pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii (AIPPIMM) o noua conventie de colaborare privind

Programul pentru dezvoltarea abilitatilor antreprenoriale in randul tinerilor si facilitarea accesului acestora la finantare – START, aferent anului bugetar 2012.

Beneficiarii pot fi societati comerciale (microintreprinderi, intreprinderi mici si mijlocii) organizate in baza Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale cu modificarile si completarile ulterioare sau in baza OUG nr. 6/2011.

CEC Bank va acorda credite in lei, cu o dobanda variabila compusa din ROBOR 6 luni + 3 p.p. (actualizata semestrial in prima zi lucratoare), comision de analiza de 0,5% din valoarea creditului si comision de gestiune de 1%, perceput la valoarea creditului si incasat la data efectuarii primei trageri din credit.

Creditele oferite de CEC Bank beneficiaza de urmatoarele avantaje:
– garantii flexibile prin acordarea unei garantii FNGCIMM ce va acoperi pana la 80% din valoarea creditului;
– perioada de gratie de maximum 12 luni;
– modalitatea de rambursare a creditului adaptata in functie de situatia economico-financiara si de specificul activitatii fiecarui beneficiar.
Finantarea implementarii celor mai bune Planuri de Afaceri selectate de AIPPIMM se realizeaza pe baza urmatoarei scheme:
1. Alocatie Financiara Nerambursabila – maximum 70% din valoarea cheltuielilor eligibile aferente proiectului de investitii, dar nu mai mult de 100.000 lei/beneficiar;
2. Credit acordat de catre CEC Bank – minimum 30% din valoarea cheltuielilor eligibile aferente proiectului de investitii, dar nu mai mult de 50.000 lei/beneficiar.

Lansarea acestui credit se inscrie in strategia CEC Bank de stimulare si incurajare a intreprinderilor mici si mijlocii, de fidelizare a clientelei si atragere de noi clienti. Avand in vedere ca suntem la al VII-lea program implementat prin parteneriat incheiat cu AIPPIMM, confirmam inca o data faptul ca CEC Bank se implica activ in sustinerea IMM-urilor, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.

Clientii CEC Bank beneficiaza de consultanta gratuita in ceea ce priveste pregatirea documentatiei de accesare a creditului. Informatii suplimentare despre acest produs de creditare pot fi obtinute de catre client sau accesand site-ul de Internet al Bancii, www.cec.ro, Sectiunea Persoane Juridice – Credite – IMM-uri si Corporatii.

Directia Marketing si Comunicare CEC Bank

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Cec bank lanseaza creditul aippimm start – 2012

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

CEC Bank a incheiat cu Agentia pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii (AIPPIMM) o noua conventie de colaborare privind

Programul pentru dezvoltarea abilitatilor antreprenoriale in randul tinerilor si facilitarea accesului acestora la finantare – START, aferent anului bugetar 2012.
Beneficiarii pot fi societati comerciale (microintreprinderi, intreprinderi mici si mijlocii) organizate in baza Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale cu modificarile si completarile ulterioare sau in baza OUG nr. 6/2011.

CEC Bank va acorda credite in lei, cu o dobanda variabila compusa din ROBOR 6 luni + 3 p.p. (actualizata semestrial in prima zi lucratoare), comision de analiza de 0,5% din valoarea creditului si comision de gestiune de 1%, perceput la valoarea creditului si incasat la data efectuarii primei trageri din credit.

Creditele oferite de CEC Bank beneficiaza de urmatoarele avantaje:
– garantii flexibile prin acordarea unei garantii FNGCIMM ce va acoperi pana la 80% din valoarea creditului;
– perioada de gratie de maximum 12 luni;
– modalitatea de rambursare a creditului adaptata in functie de situatia economico-financiara si de specificul activitatii fiecarui beneficiar.
Finantarea implementarii celor mai bune Planuri de Afaceri selectate de AIPPIMM se realizeaza pe baza urmatoarei scheme:
1. Alocatie Financiara Nerambursabila – maximum 70% din valoarea cheltuielilor eligibile aferente proiectului de investitii, dar nu mai mult de 100.000 lei/beneficiar;
2. Credit acordat de catre CEC Bank – minimum 30% din valoarea cheltuielilor eligibile aferente proiectului de investitii, dar nu mai mult de 50.000 lei/beneficiar.

Lansarea acestui credit se inscrie in strategia CEC Bank de stimulare si incurajare a intreprinderilor mici si mijlocii, de fidelizare a clientelei si atragere de noi clienti. Avand in vedere ca suntem la al VII-lea program implementat prin parteneriat incheiat cu AIPPIMM, confirmam inca o data faptul ca CEC Bank se implica activ in sustinerea IMM-urilor, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.

Clientii CEC Bank beneficiaza de consultanta gratuita in ceea ce priveste pregatirea documentatiei de accesare a creditului. Informatii suplimentare despre acest produs de creditare pot fi obtinute de catre client sau accesand site-ul de Internet al Bancii, www.cec.ro, Sectiunea Persoane Juridice – Credite – IMM-uri si Corporatii.

Directia Marketing si Comunicare CEC Bank

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...