Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cele mai vizibile hipermarket-uri in online, în februarie 2018

Autor: meatmilkjoi, 8 martie, 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii hipermarket-urilor, in online, pentru luna ianuarie 2018. Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru sunt prezentate mai jos in doua clasamente.

 

 

Indicatori

 

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori:

 

Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

 

au dat like la pagina,

au postat de wall-ul paginii,

au dat like la o postare,

au comentat la o postare,

au dat share la o postare,

au raspuns la o intrebare,

au raspuns la o invitatie la un eveniment,

au mentionat pagina intr-o postare,

au tag-uit pagina intr-o poza,

au dat check-in intr-o locatie,

au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,

au dat like la o oferta disponibila pentru check-in,

au scris o recomandare sau au activat o oferta.

 

Raport USDA: Sursele de import cu alimente ale României
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 4 aprilie 2018

Așa cum am făcut în alte rânduri, și de această dată vă prezentăm extrase din rapoartele unor guverne străine care analizează industria alimentară din România, convinși fiind că imaginea pe care o conturează străinii este mai corectă decât cele schițate aici. De această dată, ne oprim la Raportul ”USDA GAIN Report Number...

Consiliul Concurenței investighează piața ouălor
Autor: meatmilk  /   miercuri, 28 martie 2018

(Comunicat) Consiliul Concurenţei a declanșat o investigație pe piaţa producţiei şi comercializării ouălor de consum din România. Autoritatea de concurență suspectează limitarea livrărilor de ouă de consum de către cei mai importanţi furnizori de ouă, cu implicarea asociaţiei din domeniu, cu scopul de a majora artificial...