Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cele mai vizibile hipermarket-uri in online, în februarie 2018

Autor: meatmilkjoi, 8 martie, 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii hipermarket-urilor, in online, pentru luna ianuarie 2018. Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru sunt prezentate mai jos in doua clasamente.

 

 

Indicatori

 

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

 

Facebook top players reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici pot fi regasiti doi indicatori:

 

Talking si Active (numarul de fani activi). Indicatorul Talking este identic cu indicatorul People Talking About This din Facebook si se refera la numarul de utilizatori unici care au creat o interactiune (story):

 

 

au dat like la pagina,

au postat de wall-ul paginii,

au dat like la o postare,

au comentat la o postare,

au dat share la o postare,

au raspuns la o intrebare,

au raspuns la o invitatie la un eveniment,

au mentionat pagina intr-o postare,

au tag-uit pagina intr-o poza,

au dat check-in intr-o locatie,

au dat share la o oferta disponibila pentru check-in,

au dat like la o oferta disponibila pentru check-in,

au scris o recomandare sau au activat o oferta.

 

Hard-discounterul Svetofor-Rusia va deschide 100 de magazine în România
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 29 august 2018

Hard-discounterul rus Svetofor a anunțat intenția de a se lansa în România sub marca ”Mere”, urmând a deschide 100 de magazine în următorii doi ani, informează European Supermarket Magazine.   Potrivit lui Andrei Filip, manager de aprovizionare la Torgservice RM, care reprezinta afacerea Svetofor in Romania, primul magazin...

UE și Japonia au semnat Acordul de liberalizare a Parteneriatului Economic
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 25 iulie 2018

Uniunea Europeană și Japonia au semnat Acordul de Liberalizare din cadrul Parteneriatului Economic dintre cele două părți. În acest sens, Directorul general al EuroCommerce, Christian Verschueren, a declarat:   "Aceasta este o zi bună pentru comerțul liber. Semnarea oficială a Acordului de parteneriat economic UE-Japonia, cel...