Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Centenarul Marii Uniri: Mesajul companiei Zimbria

Autor: meatmilkmiercuri, 28 noiembrie, 2018

Acum, la ceas aniversar și privind cu recunoștință spre trecut, dar privind la România de mâine, pentru noi cei de la Zimbria, perspectiva este continuitatea, atât in calitate cât și in principiile care ne reprezintă și cu care ne-am remarcat in toți acești ani.

 

Cultivarea valorilor, fie ca sunt tradiționale sau inovatoare, atât in produsele pe care le facem, cât și in educația copiilor noștri și a consumatorilor, pentru o alimentație de calitate și cu produse cu origini cât mai românești posibil, intr-o lume total predispusă către exotic, noi luptam pentru a ne păstra identitatea fără a ne pierde farmecul in timpurile pe care le trăim.

 

,,Binele se face nu se spune. Anumite medalii se pun la suflet nu la gât .” spunea un mare campion de ciclism. La fel și patriotismul, cinstea, sunt sentimente, valori care trebuie păstrate in suflet și ar trebui sa se înțeleagă din acțiunile nostre sau de multe ori, mai bine deloc, dacă trebuie declamate. Rămân in adâncul sufletului pentru totdeauna.

 

Asta înțelegem noi, cei de la Zimbria, prin patriotism, și asta facem noi pentru țara, de fiecare data când avem posibilitatea sa o reprezentam oriunde in lume, nu neaparat prin concurenta, cât prin faptul ca existăm și suntem mândri de ceea ce facem. Și, o facem cu dragoste, credință și multă pasiune, care transpar, atat in noi cât, și in produsele noastre.

 

Așadar, perspectivele nostre sunt promovarea produselor românești de calitate către copii, adolescenți, tineri și nu numai, astfel încât, mâine, peste câțiva ani sau când vor fi adulti, sa le consume și sa le transmită mai departe copiilor lor.

 

Cu marketingul din ziua de astăzi trebuie sa fii foarte cumpătat. E ca în relații publice: e ușor să-ți pui o fusta scurta și un decolteu, ca sa fii atrăgătoare, dar e mult mai greu să-ți arați valorile, sa fii categorică și de multe ori sa mai și greșești, dar sa ai aceleași rezultate in timp scurt. De aceea, întotdeauna, strategia noastră a fost una cumpătată, cu pași mici, de multe ori și cu pași înapoi, dar sănătoasă.

 

Astăzi ne bucurăm de ceea ce suntem și considerăm mereu că suntem doar la început. La mulți ani România! Chiar și-n Europa noi vom fi mereu români! (Marius Verdeși-Zimbria)

Sudpack a devenit Partener al conferinței Meat.Milk 2019
Autor: meatmilk  /   luni, 27 mai 2019

Unul dintre liderii mondiali ai tehnologiilor de ambalare, Sudpack, a devenit Partener al conferinței internaționale Meat.Milk 2019, care isi va deschide lucrarile in dimineata zilei de joi, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   La eveniment, Sudpack va fi reprezentată de domnul Remus Rogoz, acela care, în workshop-ul Carne din 30...

Firma Oprea Avicom a împlinit 25 de ani de activitate
Autor: meatmilk  /   luni, 27 mai 2019

(Comunicat) SC Oprea Avicom SRL are o experiență de 25 de ani în creșterea puilor de carne. Ne-am dezvoltat organic, completând treptat lanțul de producție și investind constant în performanță.   Astăzi, ocupăm un loc important pe piața din Transilvania, iar brandul nostru, Puiul de Crăiești, câștigă zi de zi...