Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Centenarul Marii Uniri: Mesajul companiei Zimbria

Autor: meatmilkmiercuri, 28 noiembrie, 2018

Acum, la ceas aniversar și privind cu recunoștință spre trecut, dar privind la România de mâine, pentru noi cei de la Zimbria, perspectiva este continuitatea, atât in calitate cât și in principiile care ne reprezintă și cu care ne-am remarcat in toți acești ani.

 

Cultivarea valorilor, fie ca sunt tradiționale sau inovatoare, atât in produsele pe care le facem, cât și in educația copiilor noștri și a consumatorilor, pentru o alimentație de calitate și cu produse cu origini cât mai românești posibil, intr-o lume total predispusă către exotic, noi luptam pentru a ne păstra identitatea fără a ne pierde farmecul in timpurile pe care le trăim.

 

,,Binele se face nu se spune. Anumite medalii se pun la suflet nu la gât .” spunea un mare campion de ciclism. La fel și patriotismul, cinstea, sunt sentimente, valori care trebuie păstrate in suflet și ar trebui sa se înțeleagă din acțiunile nostre sau de multe ori, mai bine deloc, dacă trebuie declamate. Rămân in adâncul sufletului pentru totdeauna.

 

Asta înțelegem noi, cei de la Zimbria, prin patriotism, și asta facem noi pentru țara, de fiecare data când avem posibilitatea sa o reprezentam oriunde in lume, nu neaparat prin concurenta, cât prin faptul ca existăm și suntem mândri de ceea ce facem. Și, o facem cu dragoste, credință și multă pasiune, care transpar, atat in noi cât, și in produsele noastre.

 

Așadar, perspectivele nostre sunt promovarea produselor românești de calitate către copii, adolescenți, tineri și nu numai, astfel încât, mâine, peste câțiva ani sau când vor fi adulti, sa le consume și sa le transmită mai departe copiilor lor.

 

Cu marketingul din ziua de astăzi trebuie sa fii foarte cumpătat. E ca în relații publice: e ușor să-ți pui o fusta scurta și un decolteu, ca sa fii atrăgătoare, dar e mult mai greu să-ți arați valorile, sa fii categorică și de multe ori sa mai și greșești, dar sa ai aceleași rezultate in timp scurt. De aceea, întotdeauna, strategia noastră a fost una cumpătată, cu pași mici, de multe ori și cu pași înapoi, dar sănătoasă.

 

Astăzi ne bucurăm de ceea ce suntem și considerăm mereu că suntem doar la început. La mulți ani România! Chiar și-n Europa noi vom fi mereu români! (Marius Verdeși-Zimbria)

Smithfield România a oferit nevoiașilor 400.000 de mese calde
Autor: meatmilk  /   miercuri, 13 martie 2019

(Comunicat) Timp de 10 ani consecutiv, prin intermediul programului de responsabilitate socială „Hrană pentru suflete”, voluntarii Smithfield România au oferit 397.000 de mese calde familiilor nevoiașe din județele Timiș și Arad.   Prin acest program inițiat în 2009, Smithfield România împreună cu cele 20 de organizații...

Mirdatod va expune la Meat Milk 2019
Autor: meatmilk  /   luni, 11 martie 2019

Firma Mirdatod Prod din Ibănești-Mureș, va participa și în acest an la Expo-Conferința Internațională Meat Milk, urmând să-și expună delicioasele produse lactate, fabricate dup[ la standul pe care îl va avea amenajat în zona Expo.   SC MIRDATOD PROD SRL a fost înfiinţată în anul 1994, cu sediul social în comuna...