Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

China incearca sa stabilizeze pretul la carnea de porc

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Pretul carnii de porc scade treptat in China. Purtatorul de cuvant al Ministerului de Comert, Yao Jian, a declarat, pentru presa locala, ca guvernul Chinez va lua masuri pentru a se asigura ca pretul la carne de porc va ramane stabil.

Din ianuarie, pretul carnii de porc a scazut cu 9 procente iar producatorii locali pierd bani. Guvernul vrea sa se asigure ca acest lucru nu va demotiva fermierii, mai ales ca in februarie septelul chinez de porci a scazut cu 2,6 procenate fata de luna precedenta.

Jian nu a oferit informatii clare in ceea ce priveste masurile guvernamentale pentru stabilizarea pretului carnii de porc insa presa locala speculeaza ca se intentioneaza stocarea de cantitati mari de carne de porc congelata.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...