Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Chr. Hansen este Partener al Expo Conferinței Meat & Milk 2017

Autor: meatmilkjoi, 30 martie, 2017

Liderul mondial în producția și furnizarea ingredientelor naturale pentru Industria alimentară, Chr. Hansen, este Partener al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, eveniment care se va desfășura în zilele de 25 și 26 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”Viziune, Capital, Export-Elemente de eficiență înntr-un nou peisaj economic”.

 

Parteneriatul cu Chr. Hansen se va materializa prin prezența cu stand propriu în cadrul secțiunii B2B-Expo.

 

Despre Chr. Hansen

 

Chr. Hansen este o companie internațională axată pe biotehnologie, specializată în dezvoltarea ingredientelor naturale pentru industria alimentară, farmaceutică și agricultură.

 

Gama de produse cuprinde: culturi, enzime, probiotice, coloranţi naturali și ingrediente alimentare cu proprietăți colorante.

 

În fiecare zi, peste 1 miliard de oameni din lumea întreagă  consumă produse care conțin ingrediente Chr. Hansen. Produsele Chr. Hansen conferă gust, aspect, valoare nutritivă și beneficii pentru sănătatea consumatorilor.

 

Chr. Hansen se află în poziția unică de a îndeplini cerințele clienților și consumatorilor pentru nutriție și alimente sănătoase, gustoase, sigure și la îndemână, prin mijloace naturale.

 

Strategia Chr. Hansen, sintetizată în sloganul ”Nature’s no.1”, cuprinde domeniile naturale în care activează și reprezintă ambiția companiei de a fi Nr. 1 în tot ceea ce face.

 

Valorile Chr. Hansen – ambiție, performanță, încredere, muncă în echipă și onestitate – sunt baza afacerilor companiei.

Detalii despre conferință și înscrieri, pe www.meat-milk.ro/conferinta.

Percepția consumatorilor asupra ingredientelor din produsele ”clean label”
Autor: Cristina Gavrilut  /   miercuri, 31 mai 2017

Cererea de produse din carne din categoria ”clean label” nu prezintă niciun semn de atenuare, consumatorii de azi fiind mai preocupați de alimentele pe care le mâncă, decât înainte. Potrivit unei cercetări de piață efectuată în toamna anului trecut la nivel global și publicată recent de Corbion Purac, 42 % dintre consumatori...

Supremia Grup va participa la Conferința Internațională Meat & Milk 2017
Autor: meatmilk  /   miercuri, 12 aprilie 2017

Supremia Grup, liderul pieței românești de ingrediente și condimente pentru Industria alimentară, va participa la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2017, care va avea loc în zilele de 25, 26 mai.   După cum am anunțat recent, grupul de firme Supremia a ajuns la un acord cu firma franceză Solina Group, care,...