Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cifra de afaceri a grupului agricola bacau a crescut cu 20%

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform Revista Piata, grupul de firme Agricola Bacau a depasit, in 2011, pragul de o jumatate de miliard de lei, inregistrand o cifra totala de afaceri de 508,498 milioane de lei (aproximativ 119 milioane de euro).

Anul trecut, Agricola International SA Bacau, principala companie a grupului, a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 336,118 milioane lei (circa 78,15 milioane euro), fata de 279,258 milioane lei in 2010.

In comparatie cu 2010, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 20%, iar profitul net reprezinta aproximativ 2% din total venituri. Evident, performanta economica a companiilor din industria zootehnica a fost serios afectata de preturile resurselor de baza (cereale, sroturi, etc) care s-au situat in anul 2011 la niveluri foarte inalte (cresteri de pret de peste 100% fata de anul 2009, anul izbucnirii crizei resurselor furajere), a declarat Grigore Horoi, presedintele Agricola Bacau.

Prin urmare, vanzarile noastre de carne de pui au crescut efectiv cu 20% in volum in 2011 fata de anul precedent, respectiv cu 32% in valoare, ceea ce reprezinta o adevarata performanta a echipei Agricola Bacau, mai ales in contextul in care vorbim de o piata stationara la carnea de pui si de o scadere a consumului de carne in general – a adaugat Grigore Horoi.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...