Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Closca cu puii de aur, noua imagine a grupului agricola international bacau

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

(Agerpres) Grupul de firme Agricola Bacau, unul dintre cei mai mari producatori de carne de pui si salamuri uscate din Romania, a marcat, joi, finalizarea unui complex proces de rebranding.

Inspirat din valorile produselor sale, dar si de istoria de 55 de ani a companiei, noua imagine pune accent pe prospetime, ca principat atribut asociat de consumatori cu produsele Agricola, cat si pe traditie si pe autenticitate, elemente adanc inscriptionate in ADN-ul brandului nostru, a declarat Tatiana Cimpoesu, vicepresedintele holdingului bacauan.

Potrivit acesteia, principala noutate rezultata in urma finalizarii procesului de rebranding consta in adoptarea unei identitati corporate adresata partenerilor diferita de identitatea de brand adresata consumatorilor, prin care se doreste o comunicare mai relevanta cu acestia.

Imaginea brandului de produs – Inima de prospetime – este marcata printr-o identitate vizuala, o frunza de tei vazuta dintr-o perspectiva ce ii confera forma unei inimi pe care se afla asezata o picatura de roua, ce inspira prospetime. Este un atribut pe care consumatorii l-au identificat ca fiind caracteristic Agricola. De fiecare data cand achizitioneaza un produs Agricola acestia se asteapta la gust desavarsit si o calitate deosebita datorate in principal prospetimii carnii, provenind de la pui crescuti natural, dar si traditiei de a face salamuri crude uscate ori alte specialitati de exceptie, a explicat Grigore Horoi, presedinte al Grupului de companii Agricola.

Acesta a mai afirmat faptul ca, in ceea ce priveste procesul de rebranding pentru noua imagine a firmei, perceputa drept „producatorul de incredere avand cea mai variata gama de produse de pe piata carnii din Romania, dar si adepta unui tezaur de traditii in domeniu, compania a decis sa ilustreze respectivele atribute printr-un puternic simbol romanesc, alegandu-se o reprezentare stilizata a piesei Closca cu puii de aur, parte a tezaurului de la Pietroasa.

Noua promisiune a brandului corporatist Agricola – neam de gospodari, ilustrata si printr-un grup statuar, o premiera in domeniu in Romania, amplasat in fata sediului firmei, vorbeste despre respectul pentru traditia lucrului bine facut, dar si despre istoria de peste 50 de ani a companiei, a mai precizat presedintele Grupului Agricola Bacau.

Noua identitate corporate si de brand au fost realizate de BrandTailors.

Pentru firma noastra, Agricola este mai mult decat un proiect de rebranding unic pe piata din Romania, Agricola inseamna si o premiera pentru industria de branding in sine, marcand evolutia catre proiecte de o complexitate si o anvergura nemaiintalnite pana in prezent in tara noastra, a declarat, la randul sau, Beatrice Danis, managing partner BrandTailors.

Noua identitate a fost implementata prin schimbarea ambalajelor produselor si realizarea unei imagini coerente si in magazinele Agricola. Costurile privind realizarea conceptului si implementarea procesului de rebranding la nivelul firmelor din grupul Agricola si a tuturor categoriilor de produse existente se ridica la aproximativ 200.000 de euro, dar compania Agricola estimeaza ca valoarea totala a acestui proces, completata de o noua campanie de comunicare, precum si de promovare a noii imagini a Agricola la nivel international, se va ridica la aproximativ un milion de euro.

Agricola Bacau detine, potrivit statisticilor firmei, 15% din piata carnii de pui, este lider cu 19% pe piata de semipreparate si produse ready-meal, iar salamul de Sibiu produs de firma bacauana se afla pe primul loc in respectivul segment cu 38% cota de piata in volum.

Unul dintre cele mai importante atribute ale brandului Agricola Bacau este acela de inovator, in special in ce priveste noi concepte de creare si prezentare a produselor – puiul antistres, puiul fericit, prima linie de ambalare in atmosfera controlata, sistem BDF din Romania – dar care si-a asumat si un demers de responsabilitate sociala prin implementarea in Romania a conceptului biosecurizat la produsele avicole, explicand oamenilor cum se aplica un plan de biosecuritate, crescand increderea populatiei in carnea de pui autohtona si sensibilizand autoritatile in scopul luarii unor masuri necesare in momente grele, preciza intr-un interviu presedintele Agricola Bacau.

Compania bacauana este si este si primul producator de carne din Romania care in 2011 a lansat o platforma on-line, www.creatordepofta.ro, dedicata informarii consumatorilor in ceea ce priveste o alimentatie sanatoasa si gustoasa.

Perutnina Ptuj România, preluată de MHP SE-Cipru
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat C.C.) Consiliul Concurenței analizează operațiunea prin care grupul MHP SE (Cipru) preia Perutnina Ptuj d.d. (Slovenia) și, implicit, Perutnina România SRL.   Grupul MHP SE are ca obiect de activitate comercializarea produselor din carne de pasăre. În România, MHP SE obține venituri din vânzarea produselor din carne...

INSSE: Valoarea producţiei agricole pe macroregiuni, în anul 2017 (Date definitive)
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Indicele producţiei ramurii agricole în anul 2017 faţă de anul 2016 a fost 112,5% pe total, 119,5% la producţia vegetală şi 99,6% la producţia animală.   În ceea ce priveşte valoarea serviciilor agricole, aceasta este în general nesemnificativă, în anul 2017 contribuind cu numai 1,2% la valoarea producţiei...