Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cluster din Ardeal, cu plan de afaceri anti-hypermarket

Autor: Ilie Stoianmarți, 17 septembrie, 2013

Numeroase firme agro-alimentare din Ardeal, reunite sub denumirea Agro Transilvania Cluster (o entitate cooperativa), se iau la „tranta” cu marile lanturi de magazine, pe care vor sa le determine sa puna in vanzare mai multe produse alimentare romanesti.

Este stiut faptul ca marile magazine, in special  acelea din Transilvania, promoveaza mai mult produsele din import si doar in foarte mica masura pe cele din productia autohtona. In Bucuresti si in cateva mari orase din Romania, in hipermarketuri mai sunt amenajate „colturi” ale produselor alimentare autohtone, dar acestea sunt destul de rar scoase in fata in magazinele din Ardeal, se afirma in National.

Membrii Agro Transilvania Cluster au decis sa se asocieze, pentru sprijinirea dezvoltarii sectorului agro-industrial, cu scopul declarat de a sustine cresterea competitivitatii fiecarui membru in parte.

Firmele vor sa impuna marilor magazine includerea in oferta a mai multor produse alimentare romanesti si vor inventaria, in acest scop, activitatea fiecarei firme din localitatile ardelene, pentru a putea prezenta marilor retaileri o lista completa.(Mai multe, pe www.enational.ro)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...