Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Coca Cola s-a aliat cu Fonterra, pentru a domina piața lactatelor din Asia

Autor: Maria Demetriadvineri, 21 iunie, 2019

Gigantul de produse lactate, Fonterra și Coca-Cola, au format o alianță strategică menită să le impună supremația pe piața lactatelor și a băuturilor de pe piața din Asia, produsele urmând a fi comercializate sub marca Nutriboost, deținută în comun de cele două părți.

 

Miscarea are avantaje multiple pentru fiecare parte, deoarece societatea mixta va valorifica cunoasterea nutritionala a produselor lactate de la Fonterra si expertiza Coca-Cola in vanzarea si distributia pe piețe. De asemenea, va ajuta Coca-Cola să se îndepărteze de producția istorică de băuturi zaharoase, în concordanță cu cererea mai mare a consumatorilor de băuturi sănătoase.

 

O nouă gamă de produse pe bază de lactate sunt lansate de parteneriatul de afaceri care vizează inițial piața din Vietnam. Acestea includ o gamă largă de produse pe bază de lactate pentru copii și băuturi pentru micul dejun pentru adulți, care sunt comercializate sub marca Coca-Cola Nutriboost. Această marcă este deja bine cunoscută în Vietnam, oferind clienților o combinație de produse lactate și sucuri de fructe gata de băut.

 

Judith Swales, directorul executiv al afacerii globale a consumatorilor și al produselor alimentare de la Fonterra, a declarat pentru Dairy Global: „Fonterra și Coca-Cola se angajează să accelereze creșterea categoriei de produse lactate în Asia de Sud-Est.

 

La rândul său, Iain McLaughlin, președintele diviziei Coca-Cola din cadrul Asociației Națiunilor din Asia de Sud-Est (ASEAN), a declarat: „Credem că  băuturile lactate cu valoare adăugată oferă o oportunitate semnificativă de creștere în regiune, iar gama extinsă Nutriboost este primul pas în eforturile noastre combinate, împreună cu Fonterra, de a oferi produse noi, câștigătoare, pentru consumatori „.

 

Conform celor două companii, obiectivul viitor este de a explora noi oportunități de dezvoltare a produselor pe piețele din Indonezia, Thailanda și Filipine, apoi, în China și India.

Trump câștigă: China elimină taxele la importul cărnii de porc din Statele Unite!
Autor: Mircea Demeter  /   vineri, 20 septembrie 2019

Potrivit postului de televiziune chinez CCTV, carnea de porc din SUA este una dintre mărfurile care nu va mai fi supusă tarifelor de către guvernul de la Beijing, ca parte a războiului comercial dintre cele două țări.   Comentând anunțul, președintele Consiliului Național al Producătorilor de Porci din Statele Unite, David...

China a aprobat 25 de companii braziliene pentru export
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 13 septembrie 2019

Ministerul Chinez al Agriculturii și Afacerilor Rurale a aprobat 25 de fabrici de prelucrare a cărnii din Brazilia pentru export. Numărul companiilor aprobate, din această țară, a crescut de la 64 la 89.   Dintre noile unități autorizate, 17 produc carne de vită, șase pui procesați, una va exporta carne de porc și una de...