Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Coca Cola s-a aliat cu Fonterra, pentru a domina piața lactatelor din Asia

Autor: Maria Demetriadvineri, 21 iunie, 2019

Gigantul de produse lactate, Fonterra și Coca-Cola, au format o alianță strategică menită să le impună supremația pe piața lactatelor și a băuturilor de pe piața din Asia, produsele urmând a fi comercializate sub marca Nutriboost, deținută în comun de cele două părți.

 

Miscarea are avantaje multiple pentru fiecare parte, deoarece societatea mixta va valorifica cunoasterea nutritionala a produselor lactate de la Fonterra si expertiza Coca-Cola in vanzarea si distributia pe piețe. De asemenea, va ajuta Coca-Cola să se îndepărteze de producția istorică de băuturi zaharoase, în concordanță cu cererea mai mare a consumatorilor de băuturi sănătoase.

 

O nouă gamă de produse pe bază de lactate sunt lansate de parteneriatul de afaceri care vizează inițial piața din Vietnam. Acestea includ o gamă largă de produse pe bază de lactate pentru copii și băuturi pentru micul dejun pentru adulți, care sunt comercializate sub marca Coca-Cola Nutriboost. Această marcă este deja bine cunoscută în Vietnam, oferind clienților o combinație de produse lactate și sucuri de fructe gata de băut.

 

Judith Swales, directorul executiv al afacerii globale a consumatorilor și al produselor alimentare de la Fonterra, a declarat pentru Dairy Global: „Fonterra și Coca-Cola se angajează să accelereze creșterea categoriei de produse lactate în Asia de Sud-Est.

 

La rândul său, Iain McLaughlin, președintele diviziei Coca-Cola din cadrul Asociației Națiunilor din Asia de Sud-Est (ASEAN), a declarat: „Credem că  băuturile lactate cu valoare adăugată oferă o oportunitate semnificativă de creștere în regiune, iar gama extinsă Nutriboost este primul pas în eforturile noastre combinate, împreună cu Fonterra, de a oferi produse noi, câștigătoare, pentru consumatori „.

 

Conform celor două companii, obiectivul viitor este de a explora noi oportunități de dezvoltare a produselor pe piețele din Indonezia, Thailanda și Filipine, apoi, în China și India.

China va începe importul de carne de vită din Marea Britanie
Autor: Nora Marin  /   joi, 20 iunie 2019

Carnea de vită britanică a primit lumina verde pentru exporturile comerciale către China, în urma unei serii de inspecții efectuate de delegații chinezi, potrivit unei înțelegeri în valoare de £ 230 milioane, pe o perioadă de cinci ani.   Protocolul privind carnea de vită din Marea Britanie și China a fost semnat de...

Rabobank: SUA majorează cu 100 % importurile de lactate din UE
Autor: Mircea Demeter  /   joi, 23 mai 2019

Un nou raport al Rabobank evidențiază că războiul comercial dintre SUA și UE se produce deja, aceasta nefiind o veste bună pentru produsele lactate europene, în condițiile în care administrația americană dorește majorarea taxei de import a lactatelor europene cu 100 %.   Totul a pornit în cursul lunii aprilie, când...