Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

CocoRico- brandul 100% românesc al grupului Aaylex, în peste 10 țări europe

Autor: Meat MIlkjoi, 27 octombrie, 2016

CocoRico – brandul 100% românesc al grupului Aaylex, producător, procesator și distribuitor de carne de pui, participant la recenta ediție a Salonului Internațional al Alimentației de la Paris (SIAL) – și-a consolidat în această toamnă prezența pe piața europeană, fiind exportat în peste 10 țări din regiune. 

 

Grupul Aaylex este unul dintre cei mai mari exportatori de carne de pui din România, având un amplu portofoliu de clienți externi provenind din peste 10 state, printre care se numără: Bulgaria, Cehia, Cipru, Franța, Germania, Grecia, Macedonia, Marea Britanie, Olanda sau Slovacia. Exportul reprezintă aproximativ 30% din producția grupului, constând în special în produse proaspete, refrigerate.

 

c2

„Expoziția internațională de la Paris a reprezentat încă o ocazie de a demonstra că zootehnia se poate face într-o manieră sustenabilă, privilegiind gustul și calitatea produsului final. CocoRico este o marcă românească de succes, apreciată de consumatorii din toată lumea, de cei care fac alegeri responsabile pentru familiile lor. Datorită sistemului integrat, controlăm întregul proces, de la primul ou, până la carnea de pui care ajunge pe masă, prin modul în care sunt crescuţi și hrăniți puii, modul în care se procesează, se verifică și se ambalează carnea. Toate acestea garantează prospețimea și siguranța produselor CocoRico. Să alegi CocoRico înseamnă să alegi responsabil. Împreună, susținem astfel agricultura românească și respectăm natura și mediul înconjurător”, a declarat Bogdan Grama, Director General al Grupului Aaylex.

 

Puii CocoRico sunt hrăniți doar cu ingrediente 100% naturale, sunt crescuți și abatorizați în condiții lipsite de stres, iar ambalarea produselor se face în caserole cu atmosferă protejată, de calitate germană, ceea ce oferă cărnii o perioadă de valabilitate crescută. Aceasta subliniază interesul continuu al companiei pentru realizarea unei agriculturi responsabile, care produce, în conditii superioare de calitate, produse sustenabile, cu un înalt grad de siguranță alimentară, o reală sursă de sănătate pentru organism.

c3

Investițiile Grupului Aaylex, realizate de-a lungul timpului, în fermele de reproducție, fermele de creștere, fabrica de hrană pentru pui, precum și în abator, printre cele mai mari și moderne astfel de facilități din Europa, au continuat, însumând doar anul acesta peste 16 milioane de euro.

 

Astfel, alături de grija pentru mediul înconjurător, prin folosirea unei stații speciale de biogaz, a platformelor speciale pentru depozitarea deșeurilor, stațiilor de epurare, filtrelor de igienizare, precum și panourilor solare pentru producția de energie electrică “verde”, investițiile au vizat dezvoltarea bazei de producție și îmbunătățirea controlului și calității hranei puilor, prin inaugurarea unei fabrici moderne.

 

Cu o capacitate de 15 tone furaje/ oră și 110.000 tone/ anual, cea mai nouă fabrică de hrană pentru păsări, Aaylex AgroCooperativa Agricolă, și-a început activitatea în vara anului 2016, fiind situată în Făurei, una dintre cele mai bune zone cerealiere din România.

 

Aceasta beneficiază de multiple avantaje: cea mai nouă tehnologie germană, informatizarea completă a fluxului de producție, care oferă supravegherea perfectă a înglobării tuturor componentelor necesare hranei puilor, precum și dozarea exactă a fiecărui nutrient și micronutrient – grație multiplelor cercetări științifice și experienței de peste 25 de ani în creșterea puilor a specialiștilor Aaylex.Astfel, hrana este adaptată perfect fiecărei rețete, stabilită special pentru perioada de creștere optimă a fiecarei vârste a puilor, pentru a li se asigura  acestora necesarul de proteine, minerale, vitamine și energie. Cerealele folosite în alimentația puilor sunt de proveniență 100% românească.

c4

De asemenea, s-au realizat investiții în toate fermele Aaylex pentru menținerea calității continue a apei curate, de cea mai bună calitate, pe traseul de la izvor până la adăpătoarele puilor.

 

Odată cu începerea toamnei, CocoRico a adoptat și o nouă identitate de brand prin sloganul: “CocoRico. Ești Super când alegi sănătos!”. Aceasta repune în centru Consumatorul care, prin alegerile responsabile și făcute în cunoștință de cauză, devine SuperEroul familiei sale. Să alegi CocoRico înseamnă să alegi responsabil pentru sănătatea familiei tale și să adaugi calitate vieții.

CocoRico. Ești Super, când alegi sănătos! (P)

Danone a lansat Activia Mango Cereale
Autor: meatmilk  /   miercuri, 25 aprilie 2018

(Comunicat) Activia a lansat pe piață iaurtul Activia Mango Cereale, un sortiment inovativ care completează gama Activia Cereale Integrale. Astfel, brandul își diversifică portofoliul cu un nou produs, reafirmând misiunea de a oferi consumatorilor care își doresc un stil de viață echilibrat, opțiuni gustoase.   „Produsele...

Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu va participa la Alimentaria 2018
Autor: meatmilk  /   vineri, 13 aprilie 2018

(Comunicat) În perioada 16-19 aprilie, Salamul de Sibiu va putea fi degustat de specialiști și pasionați de gastronomie, în cadrul Alimentaria 2018, cel mai important târg dedicat sectorului de food, băuturi și gastronomie din Spania și din întreaga zonă mediteraneană.   Membrii Asociației Producătorilor de Salam de Sibiu...