Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Colaborare: romania sustine trasabilitatea in republica moldova

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Romania a acordat 300.000 euro Republicii Moldova pentru instruirea consultantilor privind sistemul european de asigurare a trasabilitatii produselor de origine animala.

Conform unui comunicat de presa al ANSVSA, la Chisinau, pe data de 17 ianuarie 2013, a avut loc incheierea oficiala a Proiectului bilateral Romania – Republica Moldova Continuarea principiului trasabilitatii animalelor vii prin implementarea legislatiei sanitar veterinare in domeniul igienei produselor de origine animala.

Demarat la sfarsitul anului 2010, in urma semnarii acordului tehnic intre Ministerul Agriculturii si Industriei Alimentare al Republicii Moldova si ANSVSA, proiectul a avut scopul de a instrui consultanti pentru crearea si implementarea in Republica Moldova a unui sistem european de asigurare a trasabilitatii produselor de origine animala.

Colaborarea bilaterala intre specialistii dintre cele doua tari sprijina Republica Moldova in parcursul ei pentru aderarea la Uniunea Europeana.
(Biroul Comunicare si Relatii cu Mass-Media al ANSVSA)

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Colaborare: romania sustine trasabilitatea in republica moldova

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Romania a acordat 300.000 euro Republicii Moldova pentru instruirea consultantilor privind sistemul european de asigurare a trasabilitatii produselor de origine animala.

Conform unui comunicat de presa al ANSVSA, la Chisinau, pe data de 17 ianuarie 2013, a avut loc incheierea oficiala a Proiectului bilateral Romania – Republica Moldova Continuarea principiului trasabilitatii animalelor vii prin implementarea legislatiei sanitar veterinare in domeniul igienei produselor de origine animala.

Demarat la sfarsitul anului 2010, in urma semnarii acordului tehnic intre Ministerul Agriculturii si Industriei Alimentare al Republicii Moldova si ANSVSA, proiectul a avut scopul de a instrui consultanti pentru crearea si implementarea in Republica Moldova a unui sistem european de asigurare a trasabilitatii produselor de origine animala.

Colaborarea bilaterala intre specialistii dintre cele doua tari sprijina Republica Moldova in parcursul ei pentru aderarea la Uniunea Europeana.
(Biroul Comunicare si Relatii cu Mass-Media al ANSVSA)

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...