Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Comerciantii scad pretul carnii, pentru a stimula consumul

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Marii comercianti se arata interesati de extinderile, considerand ca piata locala are potential. Cu toate ca, in perioada crizei, consumul a scazut. Unele supermarketuri au raportat insa cresteri ale vanzarilor, in trimestrul trecut, datorate scaderii preturilor, informeaza ziarul Curentul.

Retailerii au promovat oferte speciale si promotii, venind astfel intampinarea apetitului clientilor traditionali pentru consum. In acest fel, producatorii afirma ca preturile au crescut, dar in rafturile supermarketurilor carnea e mai ieftina. Sorin Minea, presedintele Federatiei Patronale din Industria Alimentara Romalimenta, considera ca Preturile la carnea de porc au crescut in ultimile doua saptpmani dar nu se reflecta in raioanele supermarketurilor, pentru ca retailerii au tot felul de promotii sau alte tehnici pentru cresterea vanzarilor. Daca scade pretul in supermarket, la raft, nu inseamna automat ca a scazut si pretul kilogramului de carne la producator.

Presedintele Romalimenta afirma ca politica vanzatorilor face diferenta, in ce priveste pretul: La nivel de magazin, fiecare retailer are politicile lui. Poate are o cantitate mare dintr-un anumit tip de carne – pulpa de porc, spre exemplu – si reduce adaosul comercial, pentru ca vrea sa vanda mai repede. Daca sunt si producator, iau carnea mai ieftin. La anumite produse pot pune adaos comercial zero, pentru ca am carne in plus, a declarat Minea. (TS)

Intervenția domnului Petre Daea în Consiliul UE, privind PPA în România
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

Doamnă președinte Domnule comisar Dragi colegi, România de-a lungul istoriei a dovedit și poate dovedi oricând că nu a dat boli nimănui, dar din nefericire a primit. România nu este izvor de pestă porcină, dar este în război cu această boală pe un front de aproape 1400 de km la granița de răsărit a Uniunii...

Lidl susține programul VIA, destinat tinerilor afectați de cancer
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Izolarea este cunoscută ca fiind problema numărul unu cu care se confruntă tinerii adulți atunci când au de a face cu un diagnostic precum cancerul.   ,,VIA – aplicația mobilă concepută pentru a conecta persoane și pentru a crea conexiuni umane între tinerii adulți care se luptă cu cancerul astfel încât...