Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Comerciantii scad pretul carnii, pentru a stimula consumul

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Marii comercianti se arata interesati de extinderile, considerand ca piata locala are potential. Cu toate ca, in perioada crizei, consumul a scazut. Unele supermarketuri au raportat insa cresteri ale vanzarilor, in trimestrul trecut, datorate scaderii preturilor, informeaza ziarul Curentul.

Retailerii au promovat oferte speciale si promotii, venind astfel intampinarea apetitului clientilor traditionali pentru consum. In acest fel, producatorii afirma ca preturile au crescut, dar in rafturile supermarketurilor carnea e mai ieftina. Sorin Minea, presedintele Federatiei Patronale din Industria Alimentara Romalimenta, considera ca Preturile la carnea de porc au crescut in ultimile doua saptpmani dar nu se reflecta in raioanele supermarketurilor, pentru ca retailerii au tot felul de promotii sau alte tehnici pentru cresterea vanzarilor. Daca scade pretul in supermarket, la raft, nu inseamna automat ca a scazut si pretul kilogramului de carne la producator.

Presedintele Romalimenta afirma ca politica vanzatorilor face diferenta, in ce priveste pretul: La nivel de magazin, fiecare retailer are politicile lui. Poate are o cantitate mare dintr-un anumit tip de carne – pulpa de porc, spre exemplu – si reduce adaosul comercial, pentru ca vrea sa vanda mai repede. Daca sunt si producator, iau carnea mai ieftin. La anumite produse pot pune adaos comercial zero, pentru ca am carne in plus, a declarat Minea. (TS)

Parmalat va cumpăra Kraft Heinz Cheese-Canada, pentru 1,62 miliarde de dolari
Autor: meatmilk  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

Grupul Parmalat face investiții semnificative în producția canadiană de lactate, prin achiziționarea diviziei de brânzeturi Kraft Heinz Canada, inclusiv a mărcilor Cracker Barrel, P'tit Quebec și aMOOza.   Parmalat, controlat de Lactalis-Franța, a anunțat că va adăuga mai multe branduri noi în portofoliul său, odată cu...

Drupa 2020: Tendințe în tehnologia imprimării ambalajelor
Autor: Ilie Stoian  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

AIPIA (Asociația Industriei de Ambalaje Active & Inteligente), colaborează intens cu organizatorii târgului cu Drupa 2020, pentru a prezenta ultimele tendințe și tehnologii Active & Intelligent Packaging.   În acest sens, Eef de Ferrante, CEO al AIPIA, a vorbit în cadrul Congresului Mondial al Asociației, care s-a...