Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Comertul cu carne, afectat de nesiguranta in 2009

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Productia si sectorul de vanzare a carnii vor fi cu siguranta afectate de nesiguranta in 2009, au stabilit reprezentantii Gira Meat Club. Criza economica globala, evolutia cursurilor valutare, bio-combustibilul, bolile animalelor si capacitatea globala de distributie sunt doar cativa factori care au un impact major asupra comertului cu carne, si este foarte greu sa faca estimari asupra acestor factori, a declarat Rene Maillard, managerul companiei belgiene VLAM. Potrivit oficialilor Gira Meat Club, consumul de carne va continua sa creasca la nivel mondial pe masura ce va creste numarul populatiei, iar oportunitatile de crestere se arata mai ales pe piata chineza.

Chiar daca prima parte a anului 2008 a adus o crestere pentru comertul cu carne, din luna august criza economica si scaderea pretului la petrol si-au facut simtite efectele. Astfel, Rusia, tara care exporta petrol, a cumparat mai putina carne, exporturile nemtesti catre aceasta tara fiind afectate considerabil. Problemele economice s-au facut simtite in toate tarile europene producatoare de carne pana la sfarsitul anului, spun specialistii Gira Meat Club. Maillard se asteapta ca recesiunea sa afecteze si in 2009 Europa, Statele Unite si Japonia. Potrivit oficialului citat, tarile din spatiul Uniunii Europene, unde Euro este puternic, vor intampina dificultati in exportul carnii in tarile cu moneda mai slaba, cum sunt Marea Britanie, Polonia sau Rusia.

De asemenea, este in crestere si pretul hranei pentru animale, pe masura ce se scumpesc furajele, apreciaza Maillard. In plus, a subliniat oficialul, companiile din industrie beneficiaza de sprijin din ce in ce mai putin din partea statului, cand vine vorba de bolilele animalelor, desi restrictiile si controalele sporesc in acest sens. 2009 este clar un an cu multe semne de intrebare. In orice caz, consumatorul nu va manca mai putina carne, dar isi va adapta comportamentul de achizitii. Adica el poate opta pentru mai multe produse ieftine sau sa tina mai putin la calitate chiar si atunci cand cumpara carne, a concluzionat Maillard.

Etichete cu tipar perfect? Agenția infoGROUP și tipografia infoCOLOR vă pot satisface orice pretenție!
Autor: meatmilk  /   luni, 16 iulie 2018

Agentia infoGROUP detine una dintre cele mai moderne si performante tipografii din Romania, infoCOLOR, dotata cu utilaje de ultima generatie:     Masina de tipar offset in patru grupuri – Ryobi 524GE, imprimanta digitala format SR A3 – Xerox 560, imprimanta de mari dimensiuni (3.2 metri), echipamente pentru faltuit, brosat,...

APCPR: Atenționare privind pericolul epidemiei de Pestă Porcină Africană în România
Autor: meatmilk  /   vineri, 13 iulie 2018

(Comunicat) APCPR (Asociația Producătorilor de Carne de Porc din România), AMVS (Asociația Medicilor Veterinari din Sectorul Suin), ANFNC (Asociația Națională a Fabricanților de Nutrețuri Combinate) și AFISS (Asociația Fermierilor cu Investiții în Sectorul Suin) atrag atenția fermierilor, vânătorilor și populației asupra...