Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Compania campofrio este pregatita pentru export

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Fabrica din Tulcea detinuta de Campofrio opereaza in prezent la standardele Uniunii Europene si este autorizata pentru export, anunta oficialii companiei, citati de Ziarul Financiar. Investitia a fost sustinuta prin doua programe SAPARD, fiecare in valoare de 2 mil. euro, suma la care se mai adauga inca un milion de euro investiti in ultima jumatate a anului 2009, astfel incat termenul aferent perioadei de tranzitie sa fie realizat.

Conducerea Campofrio a luat initial in calcul trei variante de plan de bussines: constructia unei fabrici noi, o fuziune – s-a discutat in 2007 cu liderul pietei, Cris Tim – si relocarea Fabricii de la Tulcea la Timisoara, varianta favorizata de fuziunea Campofrio – Smithfield la nivel european. Timpul fiind un factor critic, in cele din urma ne-am vazut nevoiti sa modernizam fabrica de la Tulcea – ca o «solutie de criza» in vremuri «de criza» spune Ovidiu Wencz, directorul general al Tabco-Campofrio.

Fabrica din Tulcea a reprezentat doar un proiect restant, nevoile de modernizare pentru aducerea sa la standardele UE, fiind doar o tema de «finalizare la timp», nu ceva facut integral in 2009. Finalizarea modernizarii s-a facut din fonduri proprii, in ultimul semestru al anului 2009, declara oficialul Campofrio.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...