Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Compania Marcel se reorientează spre export

Autor: Maria Demetriadmarți, 14 martie, 2017

Compania Marcel din comuna Răchiţeni-Iași, , pare să confirme tema principală a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, punând accentul pe export.

 

În anul 2016, compania a produs mezeluri în sistem integrat de circa 72 mil. lei (16 mil. euro) în 2016.

 

Producătorul de mezeluri pune evoluţia mai slabă a încasărilor faţă de anii precedenţi pe seama migraţiei populaţiei şi pe veniturile mici ale cumpărătorilor.

 

„Suntem prezenţi în toată Europa pe unde s-au răspândit ru­dele şi prietenii noştri români. Exportăm 30% din cifra de afa­ceri (…). Pe plan intern nu ne fa­cem iluzii. Pe plan extern e alt­ce­va. Dorim să ne promo­văm pe cont propriu la marile ex­po­zi­ţii internaţio­na­le în ve­de­rea ex­tinderii porfo­liului de clienţi“, a de­cla­rat Marcel Iacob, citat de Ziarul financiar.

 

Procesatorul de carne face parte din grupul de firme Marcel, alături de companiile Zoosab, sub care funcţionează ferma cu 1.600 de porci a grupului – sursa principală de carne pentru fabrica de mezeluri şi compania Marcel Trading prin care se realizează distribuţia. Compania are şi o reţea de 20 de magazine proprii.

Studiu Agricola Bacău: Opt din zece români consumă săptămânal ouă
Autor: meatmilk  /   joi, 7 decembrie 2017

(Comunicat) Opt din zece români consumă ouă săptămânal, însă mai puțin de jumătate, au cunoștințe corecte despre proprietățile lor, informează Agricola Internațional Bacău, într-un studiu pe care l-a realizat.   Românii sunt mari consumatori de ouă. Opt din zece respondenți consumă ouă săptămânal, iar cei mai...

Moldova în Bucate, cel mai vizibil brand din categorie, în luna octombrie
Autor: meatmilk  /   luni, 4 decembrie 2017

(Comunicat) Moldova în Bucate, de la Vascar, se situează pe prima poziție în topul vizibilității în presă în categoria preparate din carne, conform datelor furnizate decompania de monitorizare Klarmedia.   Brandul Moldova în bucateînregistrează o acoperire media de aproape 30% din totalul brandurilor din categoria preparate...