Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Compania sibiana scandia isi pregateste intrarea pe piata europeana

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Cand cei mai multi producatori din industria alimentara se gandesc la supravietuire, cuvantul de ordine de la Scandia este extindere. Astfel producatorul de conserve din Sibiu se pregateste de intrarea pe piata europeana, spun reprezentantii companiei.

Ajunsa in punctul in care dezvoltarea pe piata locala a devenit o mare problema, datorita cotei de piata detinute, de aproape 55%, compania sibiana Scandia are doua alternative de a-si continua cresterea: fie exportul, fie productia unor noi categorii de produse. Iar actionariatul companiei – cel mai important pachet de actiuni este detinut de omul de afaceri Adrian Gaspar, actionarii minoritari fiind Cristian Burci si Dumitru Crestin – vrea cresterea vanzarilor.

Compania din Sibiu, liderul pietei romanesti a conservelor din carne, are vanzari estimate de compania de audit si cercetare de piata MEMBR la circa 129 milioane euro in 2009.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...