Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Comunicat de presA: scandia food inaugureaza lantul de restaurante scandia sibiu

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Restaurantele Scandia Sibiu isi propun sa redefineasca conceptul de traditional, aducand in fata consumatorilor sai bunatatile romanesti gatite cu dichis si cultura culinara romaneasca de la 1922. Dincolo de noua abordare a conceptului de „traditional”, restaurantele Scandia Sibiu se diferentiaza de locatiile cu specific traditional romanesc „clasice” prin atentia la detaliu, care se va regasi in toate componentele proiectului: meniul culinar (care va cuprinde peste 60 de preparate, majoritatea din zona Sibiului, cu retete specifice, elaborate), amenajarea, echipamentele de bucatarie, vestimentatia angajatilor etc. Toata aceasta strategie a fost sintetizata intr-un singur cuvant: „dichis” – termen de la care a plecat si ideea pentru sloganul restaurantelor: „Bucatarie cu dichis”.

Restaurantele Scandia Sibiu vor fi deschise in cadrul centrelor comerciale si a centrelor de birouri, adica in zone cu trafic intens si consumatori pretentiosi care insa nu pot aloca foarte mult timp servirii mesei. De aceea, restaurantele se vor concentra pe servirea rapida, dar vor pastra intotdeauna promisiunea marcii, oferind mancaruri cu dichis, preparate dupa retete unice, din cele mai bune ingrediente.

Scandia Food este lider pe piata conservelor pe baza de carne din Romania, avand o cota de piata in volum de peste 54% (sursa: MEMRB, iunie-iulie 2010).

Misiunea Scandia Food este continuarea traditiei de a oferi mancare gustoasa si hranitoare, fiind zi de zi alaturi de consumatorii sai, prin produse inovatoare care sa le aduca echilibrul necesar stilului de viata dinamic.

Scandia Food este prezenta in Romania prin marcile sale principale: Scandia Sibiu, Bucegi si Sadu.

Companiile germane privesc îngrijorate către viitorul României
Autor: meatmilk  /   luni, 24 septembrie 2018

(Comunicat) Pentru a avea succes în străinătate, companiile au nevoie de un mediu de afaceri stabil și de autorități publice deschise la un dialog real cu reprezentanții mediului de afaceri.   Factori precum predictibilitatea politicilor economice, administrația publică, disponibilitatea forței de muncă, infrastructura,...

TransCOOL FORUM va avea loc în 28 septembrie 2018, ora 13:00, la Romexpo
Autor: meatmilk  /   luni, 24 septembrie 2018

(Comunicat) Jucatori importanti de pe lantul de aprovizionare si desfacere al produselor perisabile se intalnesc vineri, 28 septembrie, la Romexpo, ora 13.00, in cadrul FORUMULUI TransCOOL – transport si depozitare „frig”, eveniment conex din bogata agenda TransLogistica EXPO.   Subiectele propuse, desi nu neaparat noi, incita la...