Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Condiții de etichetare a ”produselor montane”

Autor: Meat MIlkmiercuri, 23 iulie, 2014

Producătorii de alimente din zonele montane vor putea înscrie pe ambalajul produselor lor sintagma de „produs montan”, după ce Comisia Europeană a adoptat, în iunie 2014, un nou regulament prin care se stabilesc condiţiile de utilizare a menţiunii de „produs montan” pe etichetele alimentelor fabricate în UE.

Menţiunea „produs montan” poate fi aplicată produselor obţinute de la animale crescute cel puţin în ultimele două treimi ale vieţii lor în zone montane şi dacă produsele sunt prelucrate în zonele respective, cu o marjă de excepţie de 30 de kilometri în afara zonei montane pentru amplasarea unităţilor de procesare, informeaza Agroazi.

Denumirea poate fi aplicată şi de către producătorii care practică transhumanţa, dacă animalele sunt crescute cel puţin un sfert din viaţă în transhumanţă şi au păscut pe păşuni din zone montane.(Mai multe, pe www.agroazi.ro)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...