Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Consiliul concurentei a autorizat preluarea vericom de catre elit

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Consiliul Concurentei(CC) a autorizat preluarea firmei Vericom 2001, de productie si comercializare a mezelurilor, de catre compania Elit, in urma unei analize care a indicat ca tranzactia respecta prevederile legale, a anuntat autoritatea.”Desi operatiunea notificata cade sub incidenta legii, nu exista indoieli serioase privind compatibilitatea acesteia cu un mediu concurential normal pe pietele relevante identificate. In consecinta, Consiliul Concurentei a emis o decizie de neobiectiune”, se arata intr-un comunicat al CC.

„Din punct de vedere geografic, piata productiei si comercializarii en-gross de preparate din carne este o piata nationala, deoarece produsele Vericom 2001 pot fi disponibile clientilor din intreaga tara, prin reteaua de distributie a Elit. Din analiza a rezultat ca operatiunea de concentrare economica nu conduce la ingrijorari de natura concurentiala nici la nivelul municipiului Bucuresti si in imprejurimi, pe o raza de 300 de km in jurul acestuia (cea mai restrictiva definitie a pietei) si nici la nivel national”, se mentioneaza in comunicat. In luna mai, Consiliul Concurentei a anuntat ca a sanctionat Elit cu 538.000 lei, pentru ca nu a notificat in termen de 30 de zile preluarea Vericom 2001.

Compania Elit, din judetul Alba, este detinuta de omul de afaceri Dorin Mateiu, si detine 80% din actiunile Vericom 2001.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...