Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Consumatorii nu apreciaza colorantii alimentari

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Producatorii de alimente si bauturi din lume opteaza din ce in ce mai mult pentru coloranti naturali, deoarece consumatorii nu apreciaza ingredientele si aditivii artificiali, scrie magazinul Progresiv citand Leatherhead Food International.

Raportul companiei Leatherhead Food International arata ca piata globala a colorantilor alimentari a crescut cu 2,1% in 2009, totalizand 1,450 milioane dolari si a urcat cu 16 procente ca valoare, comparativ cu nivelul din 2005. Piata pentru coloranti naturali a crescut cu aproape 35% in aceeasi perioada.

Industria alimentara reprezinta mai mult de doua treimi din intreaga piata a colorantilor (67%), comparativ cu industria bauturilor racoritoare (28%) si cea a bauturilor alcoolice (5%). SUA si Europa raman principalele piete ale acestor ingrediente (64% din vanzari), dar cererea este in crestere.

Soluții FrieslandCampina Kievit, pentru produse ready meal-clean label
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 noiembrie 2018

Compania olandeză FrieslandCampina Kievit, producător mondial de ingrediente alimentare și băuturi, a realizat recent un studiu privind  tendințele și evoluțiile de pe piața produselor ready meal, indulgence și clean label, cu țintă directă asupra savorii.   Utilizând propria analiză a conversațiilor online, precum și...

Metro AG Metro-Nom a deschis un birou IT la Cluj-Napoca
Autor: Nora Marin  /   joi, 15 noiembrie 2018

Metro AG Metro-Nom și-a deschis cel de-al treilea birou IT românesc în Cluj-Napoca, denumit și Silicon Valley al Balcanilor, după cum informează publicația European Supermarket Magazine.   Compania mai are încă două unități IT care operează local, mai precis, în București și Brașov. Divizia IT a firmei, Metro-Nom este...