Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Cora România mizează pe online și drive-in

Autor: Maria Demetriadvineri, 3 aprilie, 2015

Cora România, companie prezentă pe piaţa locală cu 12 hipermarketuri, va deschide în acest an trei noi puncte drive-in – locuri de unde clienţii îşi pot ridica produsele comandate pe internet – pe lângă cel disponibil în magazinul din zona Lujerului, din cartiertul bucureştean Militari. Reţeaua nu va inaugura însă niciun magazin nou, ultima deschidere având loc acum un an şi jumătate la Ploieşti, hipermarketul fiind amplasat în centrul comercial AFI Palace din oraş.

 

„În 2015 Cora România a decis să se concentreze pe sporirea rezultatelor magazinelor actuale. În plus,  am decis să ne focalizăm pe componenta online a busi­nessului  nostru, pe creşterea platformei coradrive.ro  şi intenţionăm să deschidem nu mai puţin de trei puncte noi de drive anul acesta în plus faţă de spaţiul drive de la Cora Lujerului şi faţă de serviciul de livrare la domiciliu”, au declarat reprezentanţii reţelei pentru Ziarul financiar, fără a oferi alte detalii.

 

Retailerul franco-belgian Cora a lansat la finalul anului 2013 serviciul coradrive, care-i permite clientului să îşi comande produsele necesare online şi să le ridice apoi de la magazin la ora aleasă de el fără a achita costuri suplimentare, informează.

 

Oficialii companiei estimau anterior că vor ajunge la o medie de 90 de comenzi pe zi, în contextul în care valoarea medie a unei comenzi era de 220 de lei anul trecut, de peste două ori mai mare decât în magazinul de la Lujerului, unde se afla şi punctul de ridicare a cumpărăturilor.

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de carne în luna martie 2019
Autor: meatmilk  /   luni, 15 aprilie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ulvizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna martie 2019.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru...

Problema calității duale a fost tranșată la nivel european
Autor: meatmilk  /   joi, 4 aprilie 2019

(Comunicat) Parlamentul European și Consiliul au ajuns la un acord provizoriu privind consolidarea normelor în materie de protecție a consumatorilor și aplicarea mai eficientă a acestora.   Principalele îmbunătățiri vor fi sporirea gradului de transparență de care beneficiază consumatorii atunci când fac cumpărături...