Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cora schimba tactica la produsele marca proprie

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

O multime de etichete multicolore, atrageau zilele acestea privirile clientilor in magazinele Cora, la raionul de mezeluri, informeaza brandprivat.ro.

Aplicate pe cateva dintre produsele brand privat ale retailerului, etichetele nu semnalizau, asa cum poate se asteptau cumparatorii, vreo promotie speciala, ci aparitia unor noi retete. Alaturi de acestea, pe o a doua eticheta suplimentara, aplicata tot pe fata produselor, clientii puteau gasi datele de identificare ale unei companii producatoare.

Actiunea retailerului ridica din start cateva semne de intrebare, mai ales ca alaturi de produse sub brandul mainstream Cora am regasit si produse sub brandul Winny. Teoretic, fiecare eticheta aplicata aditional, presupune cate o operatiune suplimentara. Adica timpi alocati operatiunii, dar si personal auxiliar.

Toate aceste etape se transpun in costuri, la care invariabil se adauga si pretul fiecarei etichete in parte. Desigur, raportata la scara industriala, incarcarea finala a pretului de productie poate sa fie nesemnificatica. Se justifica insa astfel de operatiuni suplimentare mai ales atunci cand e vorba de un produs entry level al carui pret trebuie sa ramana in permanenta la cel mai mic nivel? Se pare ca da din moment ce producator si retailer au decis de comun acord o astfel de abordare.

Soluții digitale pentru productivitate sporită și profit ridicat în fermă
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) Evoluția rapidă a domeniului IT și influența existenței Internetului se fac simțite în toate domeniile, inclusiv în agricultură. Fermierii din întreaga lume adoptă cu rapiditate noile tehnologii, astfel încât să își îndeplinească menirea cât mai ușor și să producă tot mai multă hrană pentru o populație...

C.E.: Rolul cheie pe care vânătorii trebuie să îl joace în împiedicarea evoluției PPA
Autor: meatmilk  /   joi, 2 august 2018

(Comunicat) Sectorul cărnii de porc este unul dintre cele mai semnificative sectoare agricole din UE. Acesta reprezintă 8,5% din producția totală a industriei agricole din UE, cea mai mare, în comparație cu alte sectoare de carne. Carnea de porc reprezintă 50% din producția totală de carne din UE. Carnea de porc este cea mai exportată...