Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Coradrive va însemna 5 % din afacerile grupului

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 aprilie, 2014

Comerţul modern românesc a bifat, la sfârşitul anului trecut, o premieră: Cora a deschis primul hipermarket online din ţară cu servire direct în mașină. Serviciul coradrive a ajuns deja la o medie de 22 de comenzi pe zi şi la un coş mediu de cumpărături de circa 220 de lei, mai mare decât în magazinele clasice.

Principiul de funcţionare al primul drive al retailerului, găzduit de cora Lujerului, e simplu: clienţii consultă oferta de produse online, îşi trimit lista de cumpărături, iar când ajung la hipermarket, produsele le sunt încărcate în maşină. Reprezentanţii Cora spuneau la lansarea serviciului drive că se aşteaptă ca acesta să reprezinte 5% din cifra de afa¬ceri a magazinului Cora Lujerului în 2014.

Care este bilanţul primelor luni de funcţionare? ”Avem, zilnic,  în jur de 22 de comenzi, iar până la sfârşitul anului, ne dorim 90 valoarea medie a bonului de cumpărături  este acum de 220 de lei, mai mare decât în magazine”, spune Ana Maria Florea-Harrison, managerul de comunicare al Cora România.

Clienţii coradrive cumpără, în special, băuturi, lactate, fructe şi legume, carne, detergenţi sau produsele bio şi eco – ”Promoţiile nu au acelaşi impact ca şi în magazin. Clienţii drive nu vânează”, explică Florea-Harrison. Fără să spună exact când, retailerul are în plan să lanseze şi serviciul de livrare la domiciliu, plus că vrea să extindă coradrive şi în alte magazine.

Coradrive targetează circa 2,6 mil. de clienţi din Bucureşti, Baia Mare, Cluj-Napoca, Constanţa, Arad, Bacău şi Drobeta Turnu Severin, care cumpără din hipermarketurile cora o dată pe săptămână, au maşină şi accesează internetul.

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...