Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

CorespondenȚA specialA de la paris: pavilionul romaniei, en-vedette la sial 2012

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Ziua de 23 octombrie a confirmat pentru toti cei prezenti ca firmele expozante din Romania, prezente la standul tarii noastre, sunt printre vedetele acestei editii a targului SIAL. La succesul acesta contribuie din plin si revistele Fabrica de Carne si Fabrica de Lapte, oferite vizitatorilor si specialistilor din celelalte tari atat in editiile lor originale, cat si in editiile tiparite special pentru SIAL 2012, in limba engleza, contribuind astfel la punerea in contact a firmelor romanesti din zona de procesare a carnii si a laptelui cu mediul de afaceri international.

Altfel, ne bucuram sa transmitem la Bucuresti faptul ca, desi pavilionul national este amplasat exact langa cel al Spaniei, in care zona Cataluniei detine o pondere importanta, multimea de vizitatori, in cea mai mare parte a lor, specialisti, sunt prezenti la oficiile si standurile companiilor romanesti si nu ale vecinilor, acolo unde se informeaza direct despre starea industriei alimentare din Romania si acolo unde, deja, incheie contracte comerciale.

Acest succes la public este datorat in special faptului ca, daca firme din alte tari vin cu un singur produs (spre exemplu, la spanioli nu gasesti decat jambon, jambon si iar…jambon), companiile din Romania prezinta o varietate extrem de mare de produse. De aceea, ora pranzului, dar si ora 18 a fiecarei zile, au devenit adevarate momente de degustare pentru vizitatorii care iau cu asalt standurile firmelor din Romania, delectandu-se cu bunatatile expuse. In plus, serile standului national sunt condimentate cu momentele muzicale asigurate de timbalistul roman Marius Mihalache.

Pentru ca, intr-o corespondenta anterioara am amintit de Angst, sa specificam faptul ca, potrivit reprezentantilor acestei companii, tinta prezentei din acest an a fost atinsa inca din prima zi, prin dezvoltarea relatiilor de afaceri, in restul timpului ocupandu-se cu oferirea spre degustare a Salamului de Sibiu.

Cei de la Inorogul au incheiat un contract de mare volum cu beneficiari din Asia, iar standul Zimbria pare a fi cel mai cautat dintre toate, datorita calitatii produselor dar si a modului in care ele sunt prezentate.

Ziua de ieri, insa, a adus publicului si o serie foarte interesanta de conferinte si simpozioane. Cea mai incitanta a fost aceea cu titlul Inovatii in domeniul ingredientelor, solutia de depasire a crizei, conferinta la care a participat o numeroasa asistenta, careia i s-au prezentat ultimele produse din domeniu dar, mai ales, modele de strategii pentru includerea noilor ingrediente in produsele lactate sau in preparatele din carne, in asa fel incat, eficienta sa fie mult imbunatatita.

Vom reveni cu amanunte.

De la Paris,
Claudia Bocean si Nicoleta Trifu

ANSVSA: Oportunități pentru exportul de lână în Africa de Sud
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 februarie 2018

(Comunicat) Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) a finalizat o altă acțiune întreprinsă în cadrul strategiei de extindere și de deschidere de noi piețe de desfacere pentru produsele autohtone.   Una dintre oportunitățile identificate a fost piața importantă reprezentată de...

Lidl și-a finalizat noul headquarter din România
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 februarie 2018

(Comunicat) Lidl România a definitivat construcția și amenajarea noului sediu central al companiei, un proiect inovator și complex, eficientizat pentru cel mai redus impact asupra mediului.Clădirea de birouri a beneficiat de folosirea unor tehnologii de construcție de ultimă generație și include dotări și facilități la standarde...

CorespondenȚA specialA de la paris: pavilionul romaniei, en-vedette la sial 2012

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Ziua de 23 octombrie a confirmat pentru toti cei prezenti ca firmele expozante din Romania, prezente la standul tarii noastre, sunt printre vedetele acestei editii a targului SIAL. La succesul acesta contribuie din plin si revistele Fabrica de Carne si Fabrica de Lapte, oferite vizitatorilor si specialistilor din celelalte tari atat in editiile lor originale, cat si in editiile tiparite special pentru SIAL 2012, in limba engleza, contribuind astfel la punerea in contact a firmelor romanesti din zona de procesare a carnii si a laptelui cu mediul de afaceri international.

Altfel, ne bucuram sa transmitem la Bucuresti faptul ca, desi pavilionul national este amplasat exact langa cel al Spaniei, in care zona Cataluniei detine o pondere importanta, multimea de vizitatori, in cea mai mare parte a lor, specialisti, sunt prezenti la oficiile si standurile companiilor romanesti si nu ale vecinilor, acolo unde se informeaza direct despre starea industriei alimentare din Romania si acolo unde, deja, incheie contracte comerciale.

Acest succes la public este datorat in special faptului ca, daca firme din alte tari vin cu un singur produs (spre exemplu, la spanioli nu gasesti decat jambon, jambon si iar…jambon), companiile din Romania prezinta o varietate extrem de mare de produse. De aceea, ora pranzului, dar si ora 18 a fiecarei zile, au devenit adevarate momente de degustare pentru vizitatorii care iau cu asalt standurile firmelor din Romania, delectandu-se cu bunatatile expuse. In plus, serile standului national sunt condimentate cu momentele muzicale asigurate de timbalistul roman Marius Mihalache.

Pentru ca, intr-o corespondenta anterioara am amintit de Angst, sa specificam faptul ca, potrivit reprezentantilor acestei companii, tinta prezentei din acest an a fost atinsa inca din prima zi, prin dezvoltarea relatiilor de afaceri, in restul timpului ocupandu-se cu oferirea spre degustare a Salamului de Sibiu.

Cei de la Inorogul au incheiat un contract de mare volum cu beneficiari din Asia, iar standul Zimbria pare a fi cel mai cautat dintre toate, datorita calitatii produselor dar si a modului in care ele sunt prezentate.

Ziua de ieri, insa, a adus publicului si o serie foarte interesanta de conferinte si simpozioane. Cea mai incitanta a fost aceea cu titlul Inovatii in domeniul ingredientelor, solutia de depasire a crizei, conferinta la care a participat o numeroasa asistenta, careia i s-au prezentat ultimele produse din domeniu dar, mai ales, modele de strategii pentru includerea noilor ingrediente in produsele lactate sau in preparatele din carne, in asa fel incat, eficienta sa fie mult imbunatatita.

Vom reveni cu amanunte.

De la Paris,
Claudia Bocean si Nicoleta Trifu

Pe piața europeană a cărnii de porc, cotatiile cresc din nou
Autor: Nora Marin  /   vineri, 16 februarie 2018

Potrivit Pig Site, pentru prima dată din iunie 2017, cotațiile de porci maturi pentru sacrificare indică o tendință ascendentă pentru lunile următoare.   În Germania, prețurile la producător au crescut cu 3 cenți / kg greutate de sacrificare, iar Țările de Jos, Belgia și Austria au urmat exemplul, ridicându-și cotațiile...

Vitamina A în furajele bovinelor protejează împotriva alergiei la lapte
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 februarie 2018

Potrivit Scientific Reports, un studiu efectuat de Institutul de Cercetări Messerli, Viena, Meduni Viena și Universitatea din Viena a arătat că adaosul de vitamina A în furajele vacilor poate ajuta la prevenirea unei reacții alergice la lapte.   Potrivit statisticilor, o alergie reală la lapte apare la aproximativ 3-5% dintre...

Selgros: 10.000 de elevi vor învăța despre alimentația sănătoasă
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 februarie 2018

(Comunicat) Pentru al șaselea an consecutiv, Selgros Cash&Carry România, împreună cu Chef Cezar Munteanu,derulează programul „Sănătatea începe din farfurie”.Acesta aduce educația gastronomică în școli și urmărește să promoveze obiceiuri de mâncat sănătoase în rândul copiilor. Din februarie până în aprilie, circa...

ANSVSA: Oportunități pentru exportul de lână în Africa de Sud
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 februarie 2018

(Comunicat) Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) a finalizat o altă acțiune întreprinsă în cadrul strategiei de extindere și de deschidere de noi piețe de desfacere pentru produsele autohtone.   Una dintre oportunitățile identificate a fost piața importantă reprezentată de...

Lidl și-a finalizat noul headquarter din România
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 februarie 2018

(Comunicat) Lidl România a definitivat construcția și amenajarea noului sediu central al companiei, un proiect inovator și complex, eficientizat pentru cel mai redus impact asupra mediului.Clădirea de birouri a beneficiat de folosirea unor tehnologii de construcție de ultimă generație și include dotări și facilități la standarde...