Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cremwursti cu pasare pe private label, la carrefour

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Mentinerea celui mai mic pret pentru produsele din carne pare sa fie in stransa legatura cu reteta folosita, Carrefur mizand pe aceasta solutie si la produsele din carne, aducand mai nou preparate sub brandul Carrefour Discount, dupa cum informeaza brandprivat.ro.

Ingredientele si compozitia retetei sunt parghiile cu care, retaileri si producatori, decid pozitionarea finala a produsului prin prisma pretului de raft. Artificiile folosite au dus practic la aparitia unor noi produse in a caror denumire prepozitia „din” este tot mai rar intalnita. In locul ei, la loc de cinste, troneaza prepozitia „cu”.

O simpla corectie gramaticala ar spune unii. In spatele ei insa, continutul de carne din produs, sau modul in care aceasta a fost selectionata, arata adevarata fata a respectivului articol. Contextul economic actual a dus practic la regandirea unor retete, iar faptul ca aceste produse se si cumpara, confirma cu tristete scaderea puterii de consum pentru o mare parte a populatiei Romaniei.

Recent lansat pe piata, noul articol sub brand Carrefour Discount propune o reteta „de criza” am spune noi, pentru cremwurstii din carne de pasare. De fapt „cremwursti cu pasare” ca sa respectam ad-litteram denumirea produsului. Fabricat in Romania, articolul propune consumatorilor urmatoarea reteta:

„carne de pasare separata mecanic (40%), apa, slanina, sorici, proteina vegetala din soia, amidon din cartofi, condiment, sare, fibre vegetale, zaharuri (dextroza, glucoza), stabilizatori (polifosfati de sodiu), potentiator de aroma (glutamat monosodic), antioxidant (izoascorbat de sodiu), conservant (nitrit de sodiu), colorant (carmin). Contine: soia si carne separata mecanic”.

IFFA 2019-MesseFrankfurt este Partener Silver al Conferinței Meat.Milk 2018
Autor: meatmilk  /   luni, 19 februarie 2018

Cel mai mare târg internațional dedicat sectorului mondial al cărnii, IFFA 2019, care se va desfășura în perioada 4-9 mai 2019 în uriașele spații expoziționale ale MesseFrankurt, a devenit Partener Silver al Expo-Conferinței Internaționale Meat.Milk. IFFA 2019 este reprezentat în România de firma Expo Sales Promotions, condusă de...

CopaCogeca: Nu sacrificați agricultura Europei, în afacerea Mercosur
Autor: Mircea Demeter  /   luni, 19 februarie 2018

CopaCogeca a adresat președintelui Comisiei Europene, Jean-Claude Juncker, solicitarea ca agricultura Uniunii Europene ”să nu fie vândută” în negocierile comerciale cu Mercosur. În textul oficial se arată:   ”Organismele agricole se opun mișcării UE de a acorda noi concesii agriculturii în schimbul câștigurilor...