Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Cremwursti cu pasare pe private label, la carrefour

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Mentinerea celui mai mic pret pentru produsele din carne pare sa fie in stransa legatura cu reteta folosita, Carrefur mizand pe aceasta solutie si la produsele din carne, aducand mai nou preparate sub brandul Carrefour Discount, dupa cum informeaza brandprivat.ro.

Ingredientele si compozitia retetei sunt parghiile cu care, retaileri si producatori, decid pozitionarea finala a produsului prin prisma pretului de raft. Artificiile folosite au dus practic la aparitia unor noi produse in a caror denumire prepozitia „din” este tot mai rar intalnita. In locul ei, la loc de cinste, troneaza prepozitia „cu”.

O simpla corectie gramaticala ar spune unii. In spatele ei insa, continutul de carne din produs, sau modul in care aceasta a fost selectionata, arata adevarata fata a respectivului articol. Contextul economic actual a dus practic la regandirea unor retete, iar faptul ca aceste produse se si cumpara, confirma cu tristete scaderea puterii de consum pentru o mare parte a populatiei Romaniei.

Recent lansat pe piata, noul articol sub brand Carrefour Discount propune o reteta „de criza” am spune noi, pentru cremwurstii din carne de pasare. De fapt „cremwursti cu pasare” ca sa respectam ad-litteram denumirea produsului. Fabricat in Romania, articolul propune consumatorilor urmatoarea reteta:

„carne de pasare separata mecanic (40%), apa, slanina, sorici, proteina vegetala din soia, amidon din cartofi, condiment, sare, fibre vegetale, zaharuri (dextroza, glucoza), stabilizatori (polifosfati de sodiu), potentiator de aroma (glutamat monosodic), antioxidant (izoascorbat de sodiu), conservant (nitrit de sodiu), colorant (carmin). Contine: soia si carne separata mecanic”.

Meat.Milk 2019: În ziua de 31 mai, fii prezent la Forum Retail!
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

Tendințele de globalizare ale piețelor internaționale de carne și lapte se manifestă tot mai pregnant. Puși în fața acestei noi realități, fermierii, procesatorii și retail-ul din România trebuie să își adapteze afacerile. Cum vor reuși să facă acest lucru, în condițiile în care se propune o nouă paradigmă legislativă? Cum...

Când gura bate fundul oii
Autor: Ilie Stoian  /   luni, 25 martie 2019

În luna decembrie a anului trecut, autoritățile de la București anunțau cu bucurie semnarea unui acord cu Regatul Hașemit al Iordaniei, pentru exportul către acea țară a unui număr de 100.000 de ovine.   Anunțul a avut darul să ofere o perspectivă favorabilă ciobanilor români, în condițiile în care, după cum bine...