Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Cresc semnificativ livrările de produse Doly-Com pentru grill

Autor: Ilie Stoianmarți, 7 mai, 2013

Doly-Com, cel mai mare ambalator de carne proaspătă din România, anunţă extinderea sortimentelor de preparate pentru grătar prin introducerea de noi produse sezoniere. Gama mix grill, constând în combinaţii de mici, cârnaţi şi ceafă, cotlet sau piept de porc, şi noile sortimente marinate şi condimentate, care conţin ceafă, piept şi cotlet de porc sunt comercializate sub deja cunoscutul brand Kravys. Producătorul estimează că în perioada mai-septembrie va pune pe piaţă aproximativ 2.000 de tone de produse pentru grătar.

“În perioada mai-septembrie articolele de sezon au o pondere importantă în produsele comercializate de Doly-Com. Deja am resimţit o creştere semnificativă a vânzărilor de produse grill încă de săptămâna trecută, trendul menţinându-se şi pe fondul timpului frumos care a favorizat consumul de carne de grătar. De asemenea, în 2013 estimăm o creştere cu 10% pentru categoria de produse marinate şi condimentate, comparativ cu anul precedent. Pe lângă tradiţionalii mici şi cârnăciori proaspeţi, românii sunt din ce în ce mai deschişi pentru a achiziţiona produse ambalate la producător, care au origine controlată şi sunt pregătite în condiţii stricte de igienă şi trasabilitate garantată”, a declarat Iulian Căzăcuţ, Director General Doly-Com.

Produsele mix grill, marinate şi condimentate, ambalate în atmosferă controlată în caserole specifice, se găsesc în reţeaua Metro sub brandul Kravys şi la alţi parteneri din retailul modern sub marca lor proprie, construind cu fiecare dintre aceştia soluţii personalizate de business, adaptate nevoilor specifice fiecărui tip de client.

###

Despre Doly-Com

Doly-Com este o companie 100% autohtonă, cu sediul în Botoşani, care activează din 1997 în domeniul abatorizării şi procesării de carne. Compania reprezintă cea mai mare unitate de abatorizare de bovine şi cabaline şi este în prezent cel mai mare ambalator de carne proaspătă din România. Doly-Com deţine o unitate de abatorizare în comuna Roma, judeţul Botoşani, cu o capacitate de sacrificare de 60.000 de capete pe an, iar în comuna Tunari, judeţul Ilfov, operează o fabrică specializată în producţia de produse semipreparate din carne.

De la înfiinţare, Doly-Com a investit peste 10 mil. EUR în echipamente şi tehnologii care asigură cele mai înalte standarde de siguranţă sanitară şi de calitate a produselor. Compania este autorul mai multor premiere în domeniu: primul producător care a introdus sistemul de trasabilitate a cărnii, înainte de implementarea obligativităţilor europene la nivel local; primul producător autohton care a introdus ambalarea în atmosferă controlată şi primul producător care a dezvoltat în România sistemul de maturare al cărnii de vită pentru obţinerea de produse premium, „gourmet”.

Din 2005, compania exportă carne de vită pe pieţe europene şi internaţionale, precum Austria, Franţa, Olanda, Italia, Suedia, Germania şi ţări extra-comunitare. Pe plan local, Doly-Com îşi livrează produsele prin marile reţele de retail şi deţine două branduri proprii, Kravys şi Carpathian Beef.

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...