Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Crescatorii de oi acuza ansvsa de favorizarea importurilor de carne

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Crescatorii de ovine si caprine din Romania acuza Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor (ANSVSA) de favorizarea importatorilor de carne in detrimentul producatorilor interni.

Crescatorii s-au intalnit saptamana trecuta pentru a discuta problema celor sapte milioane de miei pentru care nu au avut cipuri de identificare, reclamand faptul ca ANSVSA le-a pus la dispozitie abia in aceasta luna 900.000 de crotalii. Fara cipuri, animalele nu mai pot fi vandute decat pentru carne, crescatorii pierzand sume de bani importante. ANSVSA trebuia sa puna la dispozitia producatorilor crotaliile pentru cei peste sapte milioane de miei care au fost fatati in acest an, acest lucru fiind obligatoriu pentru identificarea genetica a acestora.

Pentru ca nu au facut-o, gasind cu greu 900.000 de crotalii de abia acum, dupa ce noi am protestat public, ANSVSA creaza mari pierderi crescatorilor de ovine, mai ales celor care urmau sa vanda material pentru prasila. Neexistand acea identificare obligatorie, ei nu mai pot vinde animalele decat pentru carne, pierzand foarte multi bani.

Fara crotaliere nu putem vinde mieii nici macar pe piata interna cu ocazia Pastelui”,a declarat Marcel Andrei, presedintele Sindicatului National al Producatorilor de Ovine si Caprine din Romania.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...