Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Crescatorii de porci pot depune cererile pentru masura 125 – plati pentru bunastarea animalelor

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR) lanseaza sesiunea de primire a cererilor de ajutor pentru Masura 215 Plati privind bunastarea animalelor, pentru sectorul porcine, incepand cu data de 16 iulie 2012, se arata intr-un comunicat de presa al MADR.

Masura, finantata prin Axa 2 a PNDR 2007 – 2013, beneficiaza de o alocare financiara de 154.878.049 euro, aferenta perioadei de programare 2007 – 2013.

Pot beneficia de platile acordate prin Masura 215 exploatatiile comerciale din sectorul de crestere a porcinelor autorizate sanitar veterinar si exploatatiile comerciale de tip A specifice sectorului de crestere a porcinelor.

„In acest an, Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale i-a fost alocat cel mai mic buget din ultimii 20 de ani. In acest context exista riscul ca fermierii care detin ferme de porci sa nu mai primeasca ajutor pentru bunastarea animalelor. MADR a reusit, prin eforturile sustinute ale specialistilor, sa aloce banii necesari fermierilor din fonduri europene si nu de la bugetul de stat care nu ar fi putut sustine o astfel de alocare bugetara”, se spune in comunicat.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...