Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Crescatorii de taurine au ajuns la un acord cu ministerul agriculturii

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Sindicatul Crescatorilor de Taurine din Romania (SCTR) a a semnat doua protocoale de colaborare cu Ministerul Agriculturii, „unul privind infiintarea «biroului fermierului» unde toti fermierii vor avea posibilitatea consilierii si depunerii de petitii, urmand ca SCTR sa monitorizeze rezolvarea acestora si al doilea privind rezolvarea celorlalte revendicari”, informeaza SCTR care adauga ca ambele protocoale vor fi publice.

Membrii SCTR au pichetat, saptamana trecuta, sediul Ministerului Agriculturii. Sindicalistii cereau semnarea unui protocol privind alocarea celor aproximativ 800 de milioane de lei pentru sprijinirea sectorului zootehnic, fonduri anuntate de ministrul Ilie Sarbu. Fondurile destinate acordarii de sprijin financiar producatorilor din sectorul zootehnic pentru anul 2008 au fost suplimentate, prin modificarea Hotararii nr. 3/2008, fiind transferate unele sume de la acele activitati pentru care nu au fost depuse cereri, potrivit unui comunicat al Guvernului.
Crescatorii de taurine au protestat, deasemenea, in a doua jumatate a lunii decembrie 2008, in apropierea Vamilor Nadlac, Petea si Bors, nemultumiti ca se importa lapte fara respectarea normelor de calitate impuse de Uniunea Europeana. Sindicalistii amenintau ca vor picheta, in ianuarie, Ministerul Agriculturii si sediul Autoritatii Nationale Sanitar-Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor si vor bloca si fabricile procesatoare care importa lapte, dar protestele au fost amanate.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...