Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Crește cererea de lapte praf de capră

Autor: Mircea Demetermiercuri, 29 ianuarie, 2020

H&H a încheiat recent o serie de contracte pentru a vinde laptele praf de capră Biostime pe canale offline din China. Ca urmare, H & H a intrat luna aceasta într-o cooperare cu Kidswant, iar la sfârșitul lunii trecute, cu Aiyingshi, cei doi comercianți având aproximativ 670 de filiale de retail în toată China.

 

Formula pentru copii de lapte de capră este destinată copiilor cu vârste cuprinse între 12 și 36 de luni și este una dintre cele mai recente lansări sub brandul Biostime.

 

Categoria de lapte de capră este programată pentru o perioadă de creștere accelerată în acest an, în funcție de nutriția și îngrijirea bebelușilor H&H (BNC), susține CEO-ul executiv al Chinei, Zhu Dingping, care adaugă că un avantaj principal al laptelui de capră, față de laptele de vacă, este acela că are o asemănare mai strânsă cu laptele matern uman. Totodată, oficialul a adăugat că aceste parteneriate ar ajuta produsul să facă un „pas mare” în spațiul de vânzare cu amănuntul offline.

 

Pe lângă acordul de vânzare cu amănuntul, H&H va colabora și cu cei doi retaileri la promovarea mărcii și implicarea consumatorilor.

 

Digestibilitate și nutriție mai bună

 

Specialiștii susțin că produsul din lapte de capră conține mai puține proteine ​​potențial alergene, care pot fi prezente în laptele de vacă, cum ar fi cazeina αS1, și folosește o formulare nouă, SN-2 Plus, pentru a îmbunătăți absorbția de nutrienți.

 

Noua formulare este prietenoasă pentru sugarii cu un sistem digestiv mai slab, a declarat Patrice Malard, directorul tehnologic H&H Group. Produsul conține, de asemenea, alți nutrienți, cum ar fi DHA, ARA, și prebioticele GOS și FOS. Compania a adăugat că produsele au fost fabricate într-un mediu HACCP și au fost importate direct din Australia.

 

Deși o categorie de nișă, formula de lapte pentru copii de capră câștigă popularitate în China, mai multe companii autohtone aventurându-se în această zonă. Ca urmare, uriașul Yili a lansat prima sa formulă pentru lapte pentru sugari de capră în decembrie trecut, cu lapte provenit din Olanda.

 

„Piața de lapte de lapte de capră crește rapid în China … Cu cererea nutrițională din ce în ce mai specializată din partea mamelor tinere, formula de lapte de capră pe care am lansat-o este de așteptat să ajute la reînvierea produselor cu preparate pentru sugari fabricate pe piața internă”, media locală English China News Serviciul a citat Zhao Xin, vicepreședinte al grupului Yili. Alți producători chinezi de lapte pentru lapte de caprine includ Guangdong Yashily Group și Synutria Dairy Group.

 

Există, de asemenea, firme care găsesc potențial în laptele de oaie. De exemplu, Danone Nutricia a declarat anul trecut că intenționează să dezvolte o gamă completă de formule pentru lapte de oaie pentru anul acesta, în urma lansării formulei sale de lapte de oaie de oaie.

FAO: Cresc prețurile la brânzeturi, carne de porc și porumb
Autor: meatmilk  /   vineri, 7 iunie 2019

Prețurile la produsele alimentare la nivel mondial au crescut pentru a cincea lună consecutiv în luna mai, împinse de creșterea prețurilor la brânzeturi și porumb datorită condițiilor meteorologice nefavorabile.   Indicele FAO pentru prețurile la produsele alimentare, care urmărește modificările lunare ale prețurilor...

FAO: Prețurile mondiale la alimente au crescut în aprilie
Autor: meatmilk  /   miercuri, 15 mai 2019

(Comunicat FAO) Prețurile la produsele alimentare la nivel mondial au crescut în aprilie până la cel mai înalt nivel din ultimul an, creșterea fiind determinată de prețurile la carne și la produsele lactate.   Indicele FAO pentru prețurile la alimente, care urmărește modificările lunare ale prețurilor internaționale la...